×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع)استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی( ره) وروز خبرنگار

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، بیانیه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع)استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی( ره) وروز خبرنگاربدین شرح اعلام شد…..

بسم الله الرحمن الرحیم

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسطُرُونَ.

با عرض سلام، تحیت، احترام،تسلیت وتعزیت ایام اسارت آل الله.

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی (ره)در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است و یادآور شجاعت و از جان گذشتگی خبرنگاری است که توسط عوامل منحوس و متعصب تکفیری به شهادت رسید و اما این شهادت هیچگاه باعث از بین رفتن یا حتی ذره ای کاستن از آرمانها و اندیشه های والای هم مسلکان ارزشی ایشان نگردید و تبدیل به سنگ بنای رویشی نوین در اندیشه های ظلم ستیزانه آنان گردید.

روز خبرنگار» فرصت مناسبی برای شناسایی و بررسی ابعاد و نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین است و اصحاب رسانه به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی با توجه به رشد آگاهی مردم نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را به عنوان رابط بین مردم و مسئولین در زمینه ی اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر وخنثی سازی توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ شناختی با رویکردجهاد تبیین،ایفا می‌کنند.

در حقیقت خبرنگاران با حضور فعال و موثر در عرصه نبرد رسانه‌ای امروز که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در عرصه ی جهاد تبیین وخط مقدم این رویاروی فرهنگی به دوش می کشند.

در حال حاضر وظیفه داریم که در جنگ رسانه ای نابرابری  که برای خدشه دار کردن چهره انقلاب اسلامی و ممانعت از ارسال پیام انقلاب به دنیا از هیچ کوششی دریغ نمی کند، مقابله کنیم و با الهام از رهنمودهای امامین انقلاب و بهره گیری از قلم روشنگر و اراده آهنین و اخلاق مداری خود بتوانیم پیام انقلاب را به دنیا برسانیم.
در پایان،ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی( ره)، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت می نمایم.
۱۵مرداماه سال ۱۴۰۲

سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.