×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
گرامیداشت هفته بهزیستی با رویکرد عفاف و حجاب

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: همایش نکو داشت هفته بهزیستی با محوریت موضوع عفاف و حجاب در تاریخ ۲۷ تیر ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲ظهر ، با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ،دهیاران ، بخشداران ، رییس فنی حرفه ای ، رییس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه موقت برازجان، رییس شورای اسلامی شهر برازجان، بخشداران و دهیاران شهرستان، معلولین و زنان سرپرست خانوار ، گروهای مختلف تحت حمایت بهزیستی و جمعی از مسئولین دستگاهای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

جعفر کمالی رییس بهزیستی دشتستان، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی گفت : بهزیستی یک درخت تنومند است با شاخ و برگهای زیاد که ۱۵۴وظیفه به این نهاد محول شده و اکثر کمیسون هایی که در فرمانداری، استانداری و نهادهای مختلف برگزار می‌شود بهزیستی به نوعی عضو آنها است.

وی افزود بهزیستی را یک نهاد مقدس دانست و افزود : تقدس بهزیستی به این لحاظ است که جامعه هدف آن ولی نعمتان خداوند متعال هستند و به نوعی معلولین و محرومین و کسانی که در نظام اسلامی، بصورت خاص به آنها باید توجه کرد.

رییس بهزیستی دشتستان با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب در سطح جامعه اسلامی خاطر افزود : اهمیت حجاب بر هیچ کس پوشیده نیست، حجاب نمادی از آموزه های دینی و اسلامی است که این تکلیف الهی را بایستی انجام دهیم. وی بی حجابی و ترویج آن را مسبب بروز آسیب های اجتماعی دانست و گفت : بعضی از آسیب های اجتماعی ریشه در بی حجابی دارد .

حجت الاسلام شاد امام جمعه موقت برازجان ضمن تبریک به مناسبت سالروز هفته بهزیستی و تامین اجتماعی از زحمات مسئوولین،کارمندان و جامعه هدف بهزیستی قدردانی نمود. امام جمعه موقت برازجان افزودبسیاری از آسیب‌های اجتماعی نشٱت گرفته است ازخانواده است. و اگر امروزه می بینیم جامعه غرب به انحطاط و انحراف کشیده شده آند و این همه گرفتاریهای اخلاقی پیدا نموده آند بدلیل بی بهره بودن از کانون خانواده می باشند. حجه الاسلام شاد به آیات قرآن اشاره نمود و گفت: انسان‌ها دارای یک سری توانمندی‌هایی و یک سری آسیب‌ها و نقاط ضعف هستند. خداوند در قرآن این آسیب‌ها و توانمندی‌ها را ذکر می‌کند و مربوط به افراد خاصی هم نیست این توانمندی‌ها در وجود همه مردم هست که برای پیشرفت باید پذیرای آن باشیم..


امام جمعه موقت برازجان افزود ؛ توانمندی‌ها و ٱسیب‌ها مکمل یکدیگر هستند لذا نباید فقط توانمندی‌ها را دید و از آسیب‌ها غافل شد . خداوند می‌فرماید علاوه بر توانمندی‌هایی که به تک تک شما داده‌ام یک سری آسیب‌هایی هم هست که نیاز به کنترل دارد . و در جای دیگر می‌فرماید از خود و خانواده خود در برابر خشم به عذاب الهی صیانت بکنید.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم، اجرای سرود توسط گروه سرود “رجا” دهقاید، اجرای دلنوشته توسط معلولین و همچنین اجرا از نابینای روشن دل نویسنده کتاب “پروای امیدوار” که بر اساس زندگی نامه خودش نوشته شده، و در پایان تجلیل از جامعه هدف و مسئوولین مراکز انجام شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

روابط عمومی بهزیستی دشتستان 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.