×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر شهردار برازجان از نویسنده برازجانی

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، شهردار برازجان از نویسنده کتاب غدیری “دین من زیباست” تقدیر کرد….

شهردار برازجان، ۲۰ تیرماه در نشست با نویسنده کتاب غدیری “دین من زیباست” ضمن تقدیر از این نویسنده موفق جهت احترام به دین مبین اسلام و انتخاب این موضوع برای نوشتن کتاب، بیان کرد: اکنون که در جامعه شاهد تبلیغات ضد دین و اسلام هستیم، انتشار چنین کتاب ارزشمندی از سمت شما فعالیتی بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

مرتضی قدوسی با اشاره به جایگاه نویسندگان بیان کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید به صورت خصوصی در جامعه نهادینه شود، از این رو نقش صاحبان اندیشه ومولفین در توسعه کتابخوانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مولف کتاب غدیری “دین من زیباست” در این نشست عنوان کرد: مبنا و موضوع این کتاب را نگاهی به مسائل دینی و پرداختن به موضوع غدیر، در یک بخش اختصاصی با رویکرد فلسفی انتخاب کردم.

دکتر زهرا علیزاده جامعه هدف این کتاب را دانشجویان ۲۰ تا ۳۰ سال اعلام کرد و در این خصوص اظهار کرد: موضوعات این کتاب را با وسواس انتخاب کردم و همزمان سیاهه کتاب را به سه انتشارات مد نظر از جمله انتشارات جمکران، انتشارات شاهچراغ و انتشارات دانشگاه آزاد ارسال کردم و در هر سه انتشاراتی این کتاب مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، شهردار برازجان در پایان این نشست از دکتر زهرا علیزاده نویسنده کتاب غدیری “دین من زیباست” تقدیر کرد.

گفتنی است، دکتر زهرا علیزاده دارای مدرک دکترای فلسفه از دانشگاه تهران، عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه واحد دشتستان، منتخب چندین دوره استاد نمونه دانشگاه، عضو هیات گزینش دانشگاه و دارای بیش از ۲۰ مقاله و کتاب و پژوهش استانی و کشوری است.
توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.