×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اولین همایش دشتستان ، آینده و پیشرفت در برازجان برگزار می شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : نشست خبری برگزاری اولین همایش دشتستان، آینده و پیشرفت روز شنبه ۱۷ تیرماه با حضور شهردار برازجان، رئیس دانشگاه آزاد واحد دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس دانشکده و منابع طبیعی شهرستان دشتستان، خانم مهدویان عضو شورای اسلامی شهر برازجان، معاونین شهردار و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد….


“سید محمد مهدی امیری” شهردار برازجان ، ما در جامعه ای که زندگی می نمایم ، باید دغدغه ای در مورد آن نداشته باشیم و حساسیت خاص خود را برای جامعه خود داشته باشیم …..

مرتضی قدوسی افزود : انسانی در هر جامعه که زندگی می نماید ، نسبت به محیط پیرامون خود حساسیت ویژه ای دارد و برای تامین رفاه و آسایش خود و افراد جامعه تلاش خواهد نمود ….

مقام مسئول شهرداری افزود : توسعه و پیشرفت هر جامع به مرهون کارهای علمی فرهیختگان و دانشمندان جامعه است ، ما امروز به این نتیجه رسیده ایم که اگر قرار است شهر ما و دیار ما پیشرفت داشته باشد باید آسیب های شهر خود را بشناسیم و به دنبال آن برای رفع این مشکلات جامع را با شناسایی راه های علمی برطرف سازیم ، و در این هفته به همت دانشگاه ازاد اسلامی واحد دشتستان و با تدبیر و ابتکار دانشگاه ازاد جناب اقای دکترمعصومی و خانم دکتر مهدویان ، همایش توسعه پیشرفت دشتستان اجرایی خواهیم نمود و مجموعه شهرداری به توجه به شرایط موجود این مجموعه اداری شهری در کنار برگزار گنندکان این مجموعه همایشی را حمایت خواهیم نمود.

شهردار شهر برازجان خود را در این محفل خادم مردم شهر برازجان نماید و افزود ، ما در این هماش مسئولیت پشتیبانی و اجرایی این همایش هستیم و دبیری اجرایی حوزه معماری و مبلمان شهری را در این همایش برعهده شهرداری قرار دارد و این مورد را در راستای نشاط اجتماعی و تغیرات مبلمان شهری که قرار است اتفاقاتی در شهر ایجاد شود ، کمیته اجرایی بر عهده شهرداری برازجان است که از پرسنل خدوم شهرداری مهندس عباسی ، جامعی و سرکار خانم دکتر اخلاقی خواستیم که این کمیته را به ما یاری رساند که برنامه ها به خوبی اجرا شوند .

دکتر معصومی ریاست دانشگاه ازاد برازجان در این محفل ابراز داشت : مطالبات ریاست مقام معظم رهبری از دانشگاه ها مسائل کلان ، شهر و شهرستان در دانشگاه ها مورد بررسی قرار داده شود ….

این مقام مسئول افزود : نخبگان و اندیشمندان یک شهر کجا می تواند مسائل و مشکلات شهر را بیان نمایند و برای حل مشکل ان راه و ایده مناسب پیدا نمایند ، دریک محفل ارامشی در دانشگاه می تواند با کفتمان علمی آن را مورد بررسی قرار دهند .


ریاست دانشگاه ازاد واحد اسلامی برازجان افزود : در این گفتمان های که با مقام های مسئول برای حضور در این محافل دعوت خواهند شد ، این نوع برنامه به نتیجه مطلوبی خواهد رسید .

معصومی افزود : همایشهای بوشهر، آینده و پیشرفت به همت دیدار ریس دانشگاه ازاد اسلامی بوشهر با ایت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر داشتند ، که نتیجه این دیدار بر ان شد که در دانشگاه ازاد اسلامی استان بوشهر ، سلسله همایش بوشهر ، آینده و پیشرفت داشته اشیم و در شهرستانها هم همچنین همایشی نهادینه شود.

ریاست دانشگاه ازاد اسلامی دشتستان ادامه داد : این دانشگاه هم نخستن همایش دشتستان ، آینده و پیشرفت چهارشنه ۲۱ تیر و پنج شنبه ۲۲ تیر از ساعت ۸ صبح ال ۳۰: ۱۱ در دانشگاه ازاد اسلامی واحد دشتستان با چهارمحوریت … ۱- ارتقاء مبلمان شهری با رویکرد افزایش نشاط اجتمعاعی و تاثیر تغیرات محیطی و مبلمان شهری در توسعه و پیشرفت شهر ….. ۲- نیاز سنجی تامین انرژی در شهرستان دشتستان ، انرژی کشاورزی ، مدیریت مصرف انرژی …….. ۳- پیشگیری از اسیب های اجتماعی مثل رشد جمعیت و فرزند اوری – پیشگیری از اسیب های ازدواج و خانواده …… ۴ – جایگاه تحقیقات گشاورزی – اقتصاد دانش بنیان و جایگاه کشاوری شهرستان ( اهم موضوعات چهار محور در انتهای گزارش بخوانید ) ….

مقام مسئول دانشگاه در پایان افزود : دوستی که دغدغه مشکلات شهر خود را دارد در این محفل ما حضوریابد تا مشکل شهر خود را توضیح دهد و با هم در رفع مشکل شهر بیشتر از بیش فعالیت نمایم .

دکتر خویش دوست ریس محترم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتستان : اداره بهداشت و درمان دراین همایش قسمت اسیب شناسی اجتماعی این همایش را عهده دار است و ما در این همایش قصد بر ان داریم که کمپین کمکم کن را راه اندازی نماییم و این کمپین را می توان زبان یک نوجوان و جوان ، کودک و سالمند و هر قشری دانست که خدایی نکند که کسی بیمار شود ، ولی وقتی بیمار می شویم به جای اینکه به متخص مراجعه نمایم ، از افراد نزدیک به خود برای درمان خود درخواست کمک می نمایم ، که این کار اشباه است و ما آن اسیب اجتماعی می نمایم .

مقام مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود : هدف اصلی این کمپین این است که ما بتوانیم با راهکارهایی که در روز همایش ارائه خواهد شد به این موضوع ارج دهیم که خود را باید از طریق دکتر متخص درمان نمایم و از خانواده برای معالجه درمان خود زیاد درخواست کمک ننماییم .

سرکار خانم مهدویان پور ریس محترم کمسیون برنامه و بوجه شورای اسلامی شهر برازجان در این محفل افزود : در همایش دشتستان ، آینده و پیشرفت را برگزار خواهیم نمود و پیشرفت بدون زمینه مهیا نمی شود و باید بسترهای مناسب برای ان فراهم شود و راهکارهای مناسب پیشرفت باید با صبر و مقاومت اماده نمود و این که ما به بتوانیم به قلعه مقصود خود در راهی که ان را شروع نموده ایم برسیم باید اصحاب فکر و اندیشه در کنار هم باشند و برسی خود را نجام دهند تا به پیروزی نهایی در هدف خود برسیم و ما هم به عنوان دبیر کمیسیون شورای شهر و مدیر برنامه و بودجه شورای شهر در این همایش همراه شما هسیتیم ، چهار مهورهای همیش برسی نمایم و برای انها برنامه ایی مطرح نمایم که این مورد در شهر خود رفع نمایم .

دکتر حسامی ریاست ریاست محترم دانشکده کشاوری شهرستان دشتستان : استان بوشهر مهمترین توزیع محصولات خارج از فصل به خود اختصاص داده است و شهرستان دشتستان قطب کشاورزی استان می باشد که در تولید خرما رتبه اختصای بالایی به خود قرارداده است و تولید غلات هم یکی از شهرستانی است که جایگاه خوبی در استان دارد و وقتی به موضوع اشتغال زایی دشتستان هم می اندیشد یکی از شهرهایی هستند که بیشترین اشتغال زدایی در شهرستان دارند و این حوزه کشاورزی ما در آب ، بازاریابی محصولات کشاورزی مشکل دارد ، تولید بذراصلاح شده کشاورز ما واردات شده است .

ریاست محترم دانشکده کشاوری شهرستان دشتستان افزود: پرورش زنبورعسل و مصرف سموم کشاورزی ما با اشنایی یک طریقه مدیریتی خوبی که به این دوستان درهمایش خواهیم داد و مشکلات رفع خواهیم نمود .


در پایان بنا به این گزارش در این جلسه مطرح شد : امام جمعه شهرستان دشتستان ، فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان ، فرماندار شهرستان دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دبیری این همایش عهده دار هستند .

اطلاعیه فوری …..

به دلیل تعطیلی ادارات و سازمان های استان بوشهر در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه، به دلیل گرمای شدید هوا،  بدین وسیله به اطلاع می رساند برنامه همایش دشتستان آینده پیشرفت همراه با نشست های علمی تخصصی در حوزه های کشاورزی،انرژی، مبلمان شهری، آسیب های اجتماعی به شرح ذیل تغییر کرد……

  

زمان: پنج شنبه مورخ ۲۲ تیرماه ساعت ۸ لغایت ۱۱:۳۰…

 

مکان: برازجان ، فرهنگ شهر، مجتمع خلیج فارس دانشگاه ازاد اسلامی واحد دشتستان

 

شماره تماس جهت هماهنگی: ۰۹۱۷۸۷۳۹۳۸۹

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.