×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
نماینده مردم دشتستان،نزدیک به دو دهه است از واقعه حمله ناوامریکایی به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی سپری شده است ، ولی این واقعه همیشه دل مردم ایران را غمناک می نماید

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در جلسه افشای حقوق بشر امریکایی با حضور بسیجیان حوزه تابع نجف اشرف در محل سالن اجتماعات حوزه نجف اشرف برازجان  که در تاریخ  ۱۲ تیر ماه در ساعت ۲۱ شب با همت فرمانده حوزه نجف اشرف برازجان با حضور دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی  مجلس برگزار شد ….

“سید محمد مهدی امیری” به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، اقای ناصحی فرمانده حوزه نجف اشرف برازجان : امروز دوازدهم تیرماه سالروز حمله دد،منشانه ناو وینسنس امریکایی به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران است . امرایکایی که ادعا می نماید در دنیا ما مدافع حقوق بشر هستیم وسردمداران امریکایی به این اعتقاد هستند که اگر یک خورد در کابل افغانستان به حرکت در آید ، ما توان ان را داریم شماره پلاک این ماشین را رویت نماییم ولی ناو هواپیمایی امریکایی ، هواپیمای جمهوری اسلامی را موردهدف قرار داد و ان را سرنکون ساخت و اعلام نمود که ما اشتباه نمودیم و بعد از آن هم اعلام نمود که امریکا اشتباهی نداشته و به کاپیتان این ناو مدال افتخار دادند و به همین مناسبت امروز روز افشای حقوق بشر امریکایی است . به همین خاطر امروز در خدمت نماینده مردم دشتستان و عضو کمیته کمسیون اجتماعی مجلس اقای دکتر ابراهیم رضایی هستیم که توضیحاتی را برای جمع حاضر بسیجیان تابع حوزه نجف اشرف برازجان ارائه نماید ….

نزدیک به دو دهه است از واقعه حمله ناوامریکایی به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی سپری شده است ، ولی این واقعه همیشه دل مردم ایران را غمناک می نماید .

دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود،حادثه مربوط به سال ۱۳۶۷ و نزدیک به ۳۵ سال قبل است که هواپیمای ایران عزیز از فروده گاه مهرآباد و در فرودگاه بندرعباس تعدای مسافررا پیاده وتعدادی به جمع هواپیمای خود اضافه می نماید ویک پروازتقریبا ۳۰۰ نفری تا ۲۹۰ نفری، با حدود تقریبی نیم ساعته تا دبی شروع می نماید ، که از این تعداد مسافر ۱۰ الی ۱۵ نفر خدمه و بقیه مسافر و از این تعداد ۴۰ الی ۴۶ نفرمسافر خارجی ، ۶۶ نفرکودک ،تعدادی زن و مرد بوند….

به دستور فرمانده ناو وینسنس امریکایی هواپیمای ایرانی بر اثر شلیک این ناو تمامی سرنشینان هواپیما نابود می شوند .


وی در ادامه یاداور شد ، همه ما هنوزگرفتار جنگ هستیم و باید از این مرز و بوم ، اقتصاد ، فضای مجازی باید دفاع کنیم……

در موضوع معشیتی مردم نقش دشمن از اغتشاشات شهریور که شروع شد و ما در سه ماه پاییز بیش از ۱۴ میلیارد خروجی عرض از کشورداشتیتیم ، بهتراعلام نمایم این می شود که فکر کنید یک نفر در یزد کارخانه سرامیک دارد و برا ثراین جریانات خیابانها شلوغ می شود ، کشور دچار بی نظمی شوده است و کشته های ما زیادی هم به جمهوری اسلامی متقبل می نمایند و مردم بر ان اندیشه فرو می برند که این کشور از بین خواهد رفت و این نوع فشار جهانی این کارخانه و کارخانه ها را که سرمایه خود را در ایران استفاده می نمایند مایوس می نماید و فرد را بر اثر تفکراشتباه خود از اینکه ممکن است جمهوری اسلامی به ثبات پایدار نرسد ، درمکان دیگر در خارج از ایران سرمایه احداث کارخانه خود را استفاده می نماید وبراثراین نوع برنامه ریزی دشمن که ما را به اجبار وادار به این کار می نمایند ، قیمت ارز بالا می رود و تورم به جامعه وارد می شود …..

اقتصاد ایران تحت تاثیر دلاراست و دولت باید با اقدامانی که انجام می دهد معاملات جمهوری اسلامی ایران را از دلار جدا نماید تا ثبات خنثی کنده تورم در این کشور نمایان شود .


پتروشیمی ها و فولادی به عنوان تامین کننده ارز کشور که باید ارز برای کشورآماده نمایند کوتاهی نمودند وعرضه و تقاضای ما به واسطه محقق نشدن این نوع ارز وضعیت معشیتی مردم دچار تورم بشتر شد و فشاراقتصادی به وجود آمد .


هرچه که در ایران کمیاب شود قیمتها می رود بالا و، وقتی کالایی در ایران به فراوان یافت شود قیمت ان کالا ثابت می ماند و در نهایت کاری که این امریکایی ها با ایران در این سال ها انجام دادن همین موضوع بوده که ما ایرانی ها ان را تحریم ارضی ( نفت ، بانکی ، ارضی ) کشور می نمایم.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.