×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
نذر قربانی عید قربان به همت کمیته امداد خمینی و مراکز نیکوکاری برازجان برگزار شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، مراسم نذری عید قربان به همت کمیته امداد امام خمینی  و مراکز نیکو کاری برازجان به صورت نمادین در بعد از نماز عید قربان در مصلی جمعه برازجان به صورت نمادین برگزار شد…

“سید محمد مهدی امیری” در این مراسم آقای بارگاهی معاون فرماندار دشتستان و اقای غلامعلی اسدی مسئول ستاد نمازجمعه برازجان و غلامعلی زرنگار سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان و اصحاب رسانه حضور داشتند….

به نا به این گزارش و این قربانی در این روز بین مستمندان برازجان توسط کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری که در این مراسم سهیم هستند توزیع خواهد شد….

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

در پایان این گزارش بیانات مصاحبه آقای شمس الدینی ریس کمیته امداد امام خمینی برازجان که با صدا و سیمای بوشهر در باب این موضوع مصاحبه دارد می توانید ببیند. عکاس و فیلمبرداری سید محمد مهدی امیری 

دانلود و تماشای مصاحبه آقای شمس الدین ریس کمیته امداد امام خمینی برازجان با صدا و سیمای بوشهر در نوشته زیر 

https://aparat.com/v/xrv6T

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.