×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گزارش تصویری تودیع و معارفه امام جمعه سعدآباد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ روز سه شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲، با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ائمه جمعه استان، مسؤولین و مردم مومن و انقلابی، مراسم تکریم حجت الاسلام کشاورز بارگاهی امام جمعه سابق سعدآباد و معارفه حجت الاسلام شهبازی امام جمعه جدید این شهر برگزار گردید…

در آیین معرفی امام جمعه جدید سعدآباد دشتستان، این منطقه را در تاریخ جنوب بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: بخش سعدآباد از ظرفیت مهمی در بخش‌های مختلف برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر تحقیق و پژوهش در زمینه منطقه سعدآباد گفت: سعدآباد در حوزه‌های علمی، اقتصادی، کشاورزی و سرمایه‌گذاری از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که لازم است پژوهش‌های علمی حسب ظرفیت آمایش حوزه جغرافیایی در دستور کار قرار گرفته است.

امام جمعه بوشهر تاریخ ضد استعماری و استکبارستیزی سعدآباد را باشکوه دانست و تصریح کرد: سعدآباد در تاریخ، دارای علما و شخصیت‌های مهمی بوده که سبب افتخار استان بوشهر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، دشتستان و سعدآباد را مایه عزت و افتخار استان بوشهر دانست و افزود: دشتستان از ظرفیت و توانمندی بالایی در عرصه‌های مختلف برخوردار است که قطب تولید خرما از جمله توانمندی های دشتستان است.

وی با بیان اینکه اکنون بخشی از محصول خرما کشاورزان دشتستان هنوز به فروش نرفته است تأکید کرد: ایجاد شهرک خرمای جنوب کشور در دشتستان راهکار مهمی در عرصه رفع مشکلات و رونق بخشیدن به این محصول در استان است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نماز جمعه یک آیین الهی فوق‌العاده است گفت: نماز جمعه کانون وحدت و اجتماع مؤمنان است و این آیین عبادی و سیاسی از نماز عید قربان و فطر مهمتر و برتر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر آموزش معارف دینی، آموزه‌های مختلف الهی و ائمه طهارت علیه‌السلام و ارائه مقتضیات اجتماعی و سیاسی را از ویژگی نماز جمعه برشمرد و افزود: امام جمعه واسطه بین مردم و نظام اسلامی است.

امام جمعه بوشهر که در این مراسم حضور داشت از تشکیل شورای مشورتی راهبری ائمه جمعه استان بوشهر خبر داد.

در این نشست ضمن معرفی حجت‌الاسلام شهبازی به عنوان امام جمعه شهر سعدآباد، از خدمات حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی امام جمعه سابق سعدآباد قدردانی شد. روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، بنا به این گزارش متن پیام تبریک مسئول دفترنمایندگی نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به امام جمعه جدید بخش سعدآباد بدین شرح اعلام شد

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین
محمدحسین شهبازی(دام عزه)
امام جمعه محترم بخش سعد آباد

سلام علیکم

یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقرار نهاد نماز جمعه به عنوان پایگاه عبادی و سیاسی و قلب فرهنگی شهرها و مناطق است که با راهبری و هدایت ائمه محترم جمعه، جلوه های زیبایی از وحدت و صلابت و معرفت و معنویت در این کانون های فضیلت و بصیرت متجلی می شود.

درهمین راستا انتصاب شایسته جنابعالی به امامت جمعه بخش سعد آباد، نشان از شایستگی علمی وتوانمندی مدیریتی وتوان کار اخوندی شما دارد لذا ضمن تبریک صمیمانه این انتصاب پر خیر وبرکت ، رجاء واثق دارم حضور ارزشمندتان در خطّه نخبه پرورو دیار شهیدان سرافراز و فرهیختگان پر افتخار، فصل هایی تازه از مجاهدت علمی و دینی و برکات فرهنگی و اجتماعی به ویژه در تقویت و تعالی فرهنگ عمومی منطقه را خواهد گشود.

بی تردید تلاش های مستمر و عالمانه حجت الاسلام والمسلمین شیخ علیرضا کشاورز بارگاهی (دامت برکاته) در دوره تصدی این مسئولیت و رسالت سنگین، مأجور بوده و با تداوم و استمرار این مسیر نورانی والتزام به رهنمودهای های ‌‌‌ رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، شاهد اعتلای بیش از پیش بنیان های فرهنگی و اعتقادی و اجتماعی این سامان خواهیم بود.

توفیقات روز افزون جنابعالی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

۳۰ خرداد ۱۴۰۲

سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر..

قابل توجه همراهان سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جهت دیدن عکس ها با کیفیت مناسب روی عکسی که دوست دارید آن را ببینید کیلیک نمایید تا کامل باز شود و آن را ذخیره نمایید و در مطلب مناسب خود استفاده فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.