×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه دشتستان:کمبود نیرو در بیمارستان برازجان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛حجت‌الاسلام حسن مصلح اظهار داشتند: بازدیدی از بیمارستان برازجان صورت گرفت و طی آن، مشخص شد وضعیت اورژانس بیمارستان برازجان از لحاظ وجود جمعیت و پذیرش بیماران در وضعیت نامطلوبی قرار دارد. ساختمان و تجهیزات اورژانس جوابگوی نیازهای مراجعین نیست و نارضایتی مردم را به دنبال دارد….

وی تصریح کرد: رئیس بیمارستان برازجان برای رفع این مشکل، ابتکاری به خرج داده است تا اورژانس بیماران تصادفی با بیماران سرپایی تفکیک شود و برای این موضوع، درمانگاهی در محیط اورژانس ایجاد شود. مشکل عمده این مجموعه، نیروی انسانی است و به فرض که درمانگاه ایجاد شود و تجهیزات و امکانات مورد نیاز فراهم شود، اما نیروی لازم برای ارائه خدمات وجود ندارد، زیرا مجوزی برای پذیرش نمی‌دهند و به غیر از پزشک متخصص، برای تأمین کادر درمانی، پرستار و… با مشکل مواجه هستیم.

امام جمعه دشتستان ادامه داد: با این اوصاف اگر هزینه و اقدامی برای تفکیک اورژانس بیماران تصادفی و سرپایی صورت گیرد باز هم مشکل ازدحام و شلوغی و… کماکان باقی می‌ماند. برای رفع این مشکل نیز کاری از دست مدیران استانی بر نمی‌آید و باید از طریق وزارتخانه مجوزهای لازم اخذ شود.

مصلح در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های زیادی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و… صورت گرفته است و تلاش برای حصول نتیجه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: یکی از معضلات این است که ازدحام جمعیت موجب می‌شود تا در ارائه خدمات و درمان برای بیماران تصادفی معطلی‌های وجود داشته باشد و همین موضوع نارضایتی و نگرانی خانواده‌ها را به دنبال دارد. تأخیر و معطلی در ارائه خدمات درمانی برای بیماران، بسیار خطرناک است و لازم است تا تدابیر ویژه‌ای برای رفع مشکل و پاسخگویی به نیاز بیماران صورت گیرد.

امام جمعه دشتستان افزود: انتظار داریم تا مسئولان کشوری در جهت رفع این مشکل تدابیر ویژه‌ای داشته باشند و مناطق محروم و نیازمند را در اولویت خدمات‌رسانی قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.