×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداری برازجان مکان جمعه بازار جدید برازجان اعلام نمود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به همت شهردار برازجان؛مشکل چند ساله مکان جمعه بازار و دستفروشان حل شد و مکان جدید بازارچه هفتگی(دستفروشان) شهر جانمایی و اعلام شد…

شهردار برازجان گفت: دستفروشان و بساط گستران به بازارچه هفتگی واقع در مکان جدید مراجعه نمایند.

مرتضی قدوسی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر اینکه حضور دستفروشان در معابر عمومی ممنوع است و شهرداری موظف است بر اساس تکلیف و جلوگیری از سد معبر و کاهش ترافیک که مطالبه شهروندان نیز است جهت رفع انسداد معابر اقدام کند، اکنون طبق بررسی ها و جانمایی انجام شده، مکان جدیدی برای این دستفروشان در نظر گرفته شده است.

قدوسی ادامه داد: بازارچه هفتگی جهت رفاه حال شهروندان و امرار معاش زندگی دستفروشان واقع در علی آباد، انتهای خیابان هفت تیر، پشت پارک امام رضا (ع) واقع در زمین تعاونی شهرداری برای انجام این کار در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر لزوم وجود بازارچه هفتگی در شهر عنوان کرد: بازارچه های هفتگی برای امرار معاش افراد فاقد شغل تحت عنوان دستفروش است، شهرداری با دستفروشی مشکلی ندارد، بلکه با سد معبر مشکل دارد، جانمایی مکان جدید بازارچه جهت حمایت از دستفروشان انجام شده است تا بتوانند در محیطی مناسب که باعث بروز هیچ گونه مشکلاتی برای شهروندان نباشد به امرار معاش خود بپردازند.

بر اساس این گزارش، مشکل جانمایی بازارچه هفتگی(دستفروشان) یکی از مشکلات و مطالبات مردم بود که سالیان زیادی این قشر بلاتکلیف بودند، اکنون پس از چندین سال با همت و تلاش های شهرداری برازجان معضل چندین ساله مردم حل و جانمایی مناسبی جهت این بازارچه در نظر گرفته شد.

قابل توجه همراهان سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جهت دیدن عکس ها با کیفیت مناسب روی عکسی که دوست دارید آن را ببینید کیلیک نمایید تا کامل باز شود و آن را ذخیره نمایید و در مطلب مناسب خود استفاده نمایید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.