×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جزئیات حضور استاندار و فرماندار بوشهر در مجتمع بندری نگین بوشهر

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر به همراه صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر در بررسی روند ساخت جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین بوشهر، با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه استان بوشهر اقتصاد دریا محور است اظهار داشت: بنادر نقش مهمی در تسریع روند توسعه و پیشرفت دارند که در این راستا طرح‌های مهمی در ایجاد زیرساخت‌های بندری تدوین و اجرایی شده است.

وی مجتمع بندری نگین را به عنوان پسکرانه مهم بندر بوشهر دانست و گفت: جاده دسترسی جزیره نگین به محور مواصلاتی و بزرگراه بوشهر به طول ۹٫۵ کیلومتر در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفته است.

استاندار بوشهر پیشرفت این طرح را ۵۰ درصد اعلام و خاطر نشان کرد: تکمیل و افتتاح این طرح در توسعه مجتمع بندری نگین نقش به‌سزایی دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه راه‌اندازی این مسیر در ایمنی تردد خودروها به ویژه کامیون‌های سنگین نقش قابل توجهی دارد گفت: با ساخت این جاده، محور بزرگراه بوشهر به مجتمع بندری نگین دارای ۲ باند رفت و برگشت می‌شود که نقش مهمی در جلوگیری از تصادفات و حوادث دارد.

بهره‌مندی ساکنان جزیره شیف از این جاده را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: تکمیل و راه‌اندازی این پروژه نقش مهمی در بهره‌مندی ساکنان جزیره شیف در ایمنی تردد فراهم می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.