×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
شناخت الزامات پیروزی در مواجه ی با دشمنان ضرورت دارد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع) استان بوشهر درجمع مردم مومن وانقلابی و بسیجیان ولایتمدار بخش شبانکاره، مطرح نمود: شناخت الزامات پیروزی در مواجه ی با دشمنان ضرورت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق ع استان بوشهر ضمن گرامیداشت دهه ی کرامت و فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد، اظهار داشت:ضرورت دارد که آحاد مردم وعلی الخصوص نسل جوان انقلابی ما بدانند که در هرشرایطی برای غلبه بر دشمنان اسلام ، قرآن واهل بیت علیه السلام الزاماتی وجود دارد که رزمندگان ما در فتح خرمشهر به آن ملتزم بودند درشرایط فعلی هم این موارد باید مد نظر قرار گیرد که ازجمله این الزامات: ثابت قدم بودن می باشد وهرزمانی که در مقابل مستکبرین ثابت قدم بودیم آنها عقب مینشینند..

درهر جا که میخواهند ضربه بزنند فتنه میکنند ودرفتنه کشف حجاب خواهران باید در عفت و حجاب ثابت قدم باشند و مردان در غیرت ثابت قدم باشند.

حجت الاسلام هاشمی درادامه با اشاره به سایر الزامات پیروزی؛ اذعان داشت: دومین الزام برای غلبه بردشمنان ذکر دائم خدای متعال است وذکر خداوند فقط تسبیح نیست بلکه باید هر کاری که میکنیم یاد خدا را داشته باشیم و به این اعتقاد داشته باشیم که ناظر اصلی ما خداوند است وسومین مورد :اطاعت از خداوند و رسول و الوالامر (ولایت مداری):هر جا از ولایت حمایت نکردیم ضربه خوردیم ، در زمان پیغمبر که در جنگ احد از پیغمبر اطاعت نکردند و شکست خوردند.

این مقام مسئول افزود: چهارمین مورد از الزامات ظفرمندی دربرابر دشمنان عبارت است از: اتحاد :متحد بودن در تمام مسائل کشور؛ دشمن میخواهد همه را در مقابل هم قرار دهد و زمانی که فضا غبارآلود شد بهره برداری کند وپنجمین الزام صبر وشکیبایی است :باید در مقابل مشکلات و مسائل مختلف صبر داشته باشیم و هروقت ما در مقابل مشکلات صبر کردیم دشمنان خصوصا آمریکایی ها عصبانی شدند.

سخنران این مراسم در پایان تصریح کرد: ما در بعضی از مسائل ضعف داریم مثل اقتصاد ولی در خیلی از مسائل قوی هستیم مثل زمینه های دفاعی و…
و در هر مسئله که ما قوی هستیم دشمن مستأصل میشود و در هر مورد که ضعف داریم فتنه میکند پس باید نقاط ضعف را شناسایی ومرتفع کنیم ونقاط قوت را توسعه وتقویت کنیم.

قابل توجه همراهان سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جهت دیدن عکس ها با کیفیت مناسب روی عکسی که دوست دارید آن را ببینید کیلیک نمایید تا کامل باز شود و آن را ذخیره نمایید و در مطلب مناسب خود استفاده فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.