×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جزئیات جدیترین برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، جلسه شورای اداری با حضور دکتر پورات معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر وصالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر، جمیری نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای اداری برگزار شد..

دکترپورات معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم و رعایت قوانین و مقررات مربوط به انتخابات از جمله موضوعات اساسی در انتخابات پیش رو مجلس می باشد.

وی در ادامه بر لزوم تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم و رشد و توسعه شهرستان تاکید نمود.

صالح رحیمی فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان بوشهر بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و افزود: دستگاه های اجرایی عملکرد خود را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

فرماندار شهرستان بوشهر حفظ و صیانت ازمحیط زیست و منابع طبیعی را ضرروی عنوان کرد و افزود: متاسفانه در سال های گذشته توجه زیادی به منابع ملی و خدادادی نشده است و باید از این منابع که جز نیازهای اساسی انسان ها می باشد صیانت نمود.

وی در ادامه با اشاره به جذب سرمایه گذاری در شهرستان بوشهر اظهار داشت: در دو سال گذشته سرمایه گذاری های خوبی در شهرستان شده است و بستر برای جذب سرمایه گذاری خارجی و بخش خصوصی در شهرستان آماده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.