×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس هئیت شطرنج استان بوشهر؛ خانه شطرنج میزبان رویدادهای مهم ورزشی است

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ رئیس هئیت شطرنج استان بوشهر عنوان کرد؛ خانه شطرنج میزبان رویدادهای مهم ورزشی است…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان استان بوشهر روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به میزبانی خانه شطرنج در شهربوشهر برگزار می شود..

رئیس هئیت شطرنج در نشست با اعضاء مجمع مردمی ورزش استان بوشهر گفت: این مسابقات در دو رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال و ۶۵ سال به بالا برگزار خواهد شد.

مژگان خوش قلب در رابطه با نحوه ثبت نام افزود: برای کلیه شرکت کنندگان ویژه آقایان و خانم ها مسابقات پیشکسوتان استان بوشهر رایگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری مسابقات روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ بعدازظهر و به سه بازیکن برتر هر جدول
مدال، حکم و جوایز نقدی اهدا می گردد.

رئیس هئیت شطرنج استان بوشهر با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف در سال یادآور شد: برای تمامی سنین نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برنامه مدون تدوین و در حال اجرا می باشد.

وی برای جذب حداکثری افراد ورزشکار برای حضور در رشته شطرنج خاطرنشان کرد: علیرغم تمام مشکلات مالی، برای افراد مستعد وسایل شطرنج خریداری و به آنها هدیه داده ایم.

پرویز دشتی نژاد از ورزشکاران فعال شطرنج یادآور شد : شطرنج با توجه به ارزان بودن و عدم نیاز به محیط وسیع می تواند فراغت دلچسبی را فراهم کند .

در ادامه مسعود عرب زاده مسئول فرهنگی مجمع ورزشی افزود : شطرنج و مسابقات شطرنج آنهم در دوره های مختلف سنی جذابیت و نشاط خاصی را می تواند به ورزشکار و در نتیجه به جامعه تزریق کند.

وی به جذابیت های ورزش شطرنج پرداخت و گفت : یکی از جذابیت های این رشته گروه های مختلف ؛ نوجوان و پیشکسوتان از رده پیشکسوتان می توانند با هم دیدار فینال را برگزار کنند که بعید نیست آن دو پدر و فرزند یا پدر بزرگ و نوه باشد .

همچنین سبحان زنگی مسول رسانه مجمع ورزشی با ذکر فعالیت های مثبت هئیت شطرنج خاطرنشان کرد : شطرنج استان قابلیت خوب و کارنامه درخشانی در این دوره داشته است .

وی به ارتباط موثر رئیس هیئت شطرنج استان با ورزشکاران پرداخت و گفت : با تعامل و ارتباط موثر که « مسئول شطرنج استان بوشهر دارد، توانسته گام مهمی در پرورش ورزشکاران و جذب عموم مردم داشته باشد که جای تقدیر و تشکر دارد …

سبحان زنگی به فعالیت های مجمع ورزشی استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد : در مجمع مردمی ورزشی استان جلسات و نشست های متعددی با حضور حجت الاسلام و المسلمین میثم دهقان و محمد جواد زارعی و دیگر فعالین فرهنگی و ورزشی برگزار شده که تمام تلاش این بزرگواران در جهت ارتقا ورزش استان گام بر می دارند که با برنامه ریزی صورت گرفته برنامه های مشترکی خواهیم داشت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.