×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش دامان از سید محمد امین فرهی تقدیر به عمل آورد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ از طرف مجمع مردمی ورزش استان بوشهر؛ از سید محمد امین فرهی تقدیر و تجلیل بعمل آمد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛در ادامه فعالیت همایش دامان با هدف تقدیر وتشکر از ورزشکاران و خانواده ایشان از سید محمد امین فرهی در سالن نادری کوی امامزاده تقدیر بعمل آمد…

در ابتدا محمد جواد زارعی دبیر مجمع مردمی ورزش استان بوشهر گفت: در تقویم سالیانه همایش دامان برنامه های ویژه ای برای تقدیر از خانواده های ورزشکاران ملی و بین‌المللی تدارک دیده شده است که انشاءالله در شروع به صورت انفرادی و اختصاصی و در ادامه به صورت همایش و در سمیناری به صورت جمعی از این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل می آید.

معاونت رسانه مردمی ورزش هم که در این مراسم بود گفت: موفقیت ها و مدال آوری های ورزشکاران در سایه همدلی و همراهی خانواده حاصل می شود و نتیجه صبر و شکیبایی تمامی اعضا خانواده است و ما در حد بضاعت خود تلاش می کنیم که زحمات خانواده هم دیده شود…

 سبحان زنگی ادامه داد: همایش دامان در بوشهر به تازگی شروع بر فعالیت کرده است و با توکل به خدا مردم خبر های خوبی را از این مجمع مردمی در آینده خواهند شنید.

مسعود عرب زاده معاونت فرهنگی مجمع نیز تصریح کرد: انگیزه و امیدی که در دل ورزشکار به عنوان نیروی پنهان ذخیره است، جدا از آن اعتقاد و ایمان قلبی، حاصل نگاه و دعای خیر و پربرکت پدر و مادر ا ست که در شکست ورزشکار او را امید دادند و در پیروزی ها او را از تمامی گزندها و کبرها محافظت کردند.

معاونت فرهنگی مجمع مردمی ورزش افزود: سید محمد امین فرهی دارای دان ۸ تکواندو به مدت ۲۱ سال رییس هیئت تکواندو و مدیر فنی تیم های پومسه استان بوشهر بود و سالهاست ورزشکارانی را در رده های سنی مختلف به تیم های ملی تکواندو معرفی کرده است که حاصل آن چندین مدال جهانی بود.

عرب زاده یادآور شد: همسر ایشان سکینه بختیاری آزاد همسر نیز مربی تکواندو بانوان است که با دو دختر تکواندو کار خود خانواده ای ورزشکار محسوب می شوند…

 گفتنی است؛ در پایان این مراسم که با حضور خانم ها الناز رشیدی معاونت فرهنگی مجمع ، زهرا خوشبخت و الهه ثابت از مجمع مردمی ورزش همایش دامان همراه بود، با تقدیم هدایایی از سید محمد امین فرهی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.