×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار بوشهر:خدمات رسانی شایسته ی نوروزی با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ازمولفه های بارزفرهنگی است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، ساعت ۸روز یکشنبه ۱۴ اسفند سالن اجتماعات شهرداری بوشهر میزبان “رحیمی ” نماینده دولت در بوشهر و جمعی از مدیران دستگاههای متولی مدیریت شهری وخدمات رسانی نوروز ۱۴۰۱ بود،در این نشست فرماندار بوشهر و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی پس از قدردانی از آحاد مردم و تلاش مدیران کمیته های استقبال شهرستان درمیزبانی چشمگیر وارزنده از ریاست محترم جمهمور وهمراهان ایشان ضمن اشاره به برپایی اهمیت این جلسه‌ با تمرکز برتجارب و ارزیابی فعالیت های سال قبل موضوعیت تسهیلات نوروزی و ارائه‌ی خدمات بهتر نسبت به سال گذشته از سوی این ستاد به مسافران را با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و شاخص های فرهنگی بوشهر هدف از برپایی این نشست در ایام نوروز امسال با اهتمام ویژه برچهار بخش اصلی برشمرد:

“پاسخگوئی مفیدواطلاع رسانی موثر ، پشتیبانی هماهنگ ، خدمات رسانی منسجم وایمن ، امنیت وانتظامی هوشمندانه وهدفمند” برشمرد.

رحیمی ضمن ابراز خرسندی از تعامل خوب و همکاری ارگان‌ها ودستگاههای مختلف جهت ارائه‌ی خدمات مناسب و مطلوب درخدمات رسانی به همشهریان وهموطنان درموضوعات مختلف طی سال جاری ابراز امیدواری کرد: امسال هم بتوانیم میزبانی شایسته تر برای مسافران نوروزی که بوشهررا برای تعطیلات نوروز خود برگزیده اند، باشیم.

وی ازدستگاههای مرتبط خواست که فرایند زیبا سازی،آماده سازی ،تجهیزوایمن سازی اماکن محل استقرار مسافران ازهم‌اکنون دردستورکار داشته و اجرا ی فعالیت ها وعملیات های بهسازی محیطی بسرعت وبا دقت انجام گیرد وکار پروژه های روبه اتمام باسرعت عمل مناسب به پایان برسد. تا خدمات رسانی نوروزی دچار اختلال نگردد. توسعه ی سریع و اضطراری پارک ها وپلاژها ونمایشگاههای اختصاصی از ویژگی های برنامه های امسال است. 

در ادامه فرماندار بوشهر؛ خواستارنگاه افزایشی بهینه در تعداد نقاط محل استقرارمسافرین با امکانات اولیه ی مشخص در سطح شهر به خصوص در قسمت های تعیین شده گردید.

 وی تاکید کرد در جهت رفاه حال مردم و سهولت عبور و مرور اقداماتی در نظر گرفته شده که طبق مصوبات این نشست اجرا واعمال می شود.

کارگزار دولت دربوشهر خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر ارگان‌های حاضروذیربط با استقرار اکیپ‌هایی در ساعات مختلف از شبانه‌روز در سطح شهر وتداوم مطلوب خدمات رسانی در جهت ارائه‌ ی خدمات بهتر به مسافران وهمشهریان در ایام نوروز شد .

فرماندار بوشهر در پایان تصریح کرد : حسن اجرای موارد مطرح شده از سوی فرمانداری کنترل شده وگزارش روزانه عملکردی دریافت می شود و از دستگاههای نظارت و نیروی انتظامی بر اماکن عمومی جهت هرگونه هماهنگی با شهرداری بوشهر و دیگر ارگان‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز ۱۴۰۲ درقبال برخورد با افراد خاطی که قصد برهم زدن نظم عمومی و آرامش خانوادها در پارک ها و یا کنار ساحل داشته باشند تدابیرلازم واقدام قاطع را خواستار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.