×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری برازجان برگزار شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز ۱۴۰۲، باحضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین و اعضای ستاد نوروزی، به منظور برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت آماده سازی شهر و فراهم نمودن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نورزی تشکیل شد…

در این جلسه مرتضی قدوسی شهردار برازجان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مانند سالهای گذشته علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر، اقداماتی در راستای خدمات رسانی و ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و همچنین نسبت به استقبال از مهمانان نوروزی می بایست در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ایجاد مکان‌های استراحت ویژه مسافران نوروزی، چیدمان سفره هفت سین در ورودی شهر، تهیه بروشور اماکن دیدنی، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیام‌های فرهنگی ویژه مسافرین نوروزی ازدیگر فعالیت‌های این ستاد باید باشد.

قدوسی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان از پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و ممکن است در تصمیم سفر مسافرین تأثیرگذار باشد، تاکید کرد: مسافران نوروزی بخاطر تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز ممکن است زودتر برای سفر اقدام کنند که باید کمیته های ستاد سفر شهرداری آمادگی کامل را داشته باشند….

گفتنی است بهبود نما و منظر شهری، مدیریت پسماند، مدیریت فضای سبز، نورپردازی، ایجاد ایستگاه های راهنمای مسافر، تهیه و توزیع بروشور راهنمای مسافرین، گوشه ای از اقدامات شهرداری برازجان برای نوروز ۱۴۰۲ می باشد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.