×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برخورد قاطع با مجرمین، سارقین و هنجارشکنان اولویت اول است/ دشتستان از شهرستان‌های امن کشور+ تصاویر

فرمانده انتظامی دشتستان برخورد قاطع با مجرمین، سارقین و هنجارشکنان را اولویت اول نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: دشتستان یکی از شهرستان‌های امن کشور است….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، عباس علی یاری روز دوشنبه اول اسفند ماه در نشست خبری، رسانه‌هایی که در زمینهٔ نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند را همکار توصیف کرد و اظهار داشت: در حال حاضر علل پیشرفت کشورهای استعمارگر اهمیت به رسانه است که تقریباً توفیقاتی هم نصیبشان شده و تا حدودی توانسته‌اند افکار جهانی را همراهی کنند….

وی اضافه کرد: وارونه جلوه دادن مطالب یکی از برنامه های رسانه‌های معاند است که وظیفه شما خبرنگاران را در قبال آن‌ها بیشتر می‌کند…

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان بابیان اینکه رسانه‌ها همکار ما هستند، ابراز داشت: همه ما مأموریت خدمت‌رسانی به وطن و هدایت افکار عمومی در جهت احساس امنیت را بر عهده ‌داریم….

 

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان در خصوص برخورد با اتباع غیرمجاز در شهرستان گفت: در جلسات برگزارشده موضوع برخورد با اتباع غیرمجاز همواره پیگیری شده و فردا هم در جلسه با مسئولین شهرداری برازجان موضوع بررسی و نتیجه آن به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
وی بابیان اینکه دشتستان از شهرستان‌های امن در کشور است، اذعان داشت: طرح پاک‌سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر در حال اجراست و برخورد با مجرمین جدی‌تر خواهد شد.

علی یاری در خصوص امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی گفت: هر تجهیزات و امکاناتی که نیاز باشد در نیروی انتظامی شهرستان دشتستان وجود دارد و هیچ کمبود و محدودیتی وجود ندارد….

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیارجنوب در مورد برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در محلات ابراز داشت: پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز از هفته قبل به صورت محله‌ای شروع‌شده و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت…

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان بابیان اینکه در بحث امنیت برخورد قاطع با مجرمین، سارقین و هنجارشکنان اولویت اول است، خاطرنشان کرد: با مردم این خطه عهد می‌بندم که آسایش خود را فدای آرامش مردم دشتستان کنم.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.