×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پیام تبریک فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)شهرستان دشتستان به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر/ و برگزاری میز خدمت در مصلی جمعه برازجان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان، در پیامی میلاد مسعود حضرت علی علیه السلام و روز پدر را به تمامی پدران و مردان خصوصاً پدران شهدا تبریک گفت…

 متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بر اساس مبانی دینی و اسلامی جایگاه پدران در شکل گیری خانواده، رشد و توسعه جامعه و بالندگی اجتماعی نقشی کم نظیر و تاثیر گذار است.

نامگذاری ۱۳ رجب، سالروز میلاد مسعود امام العارفین، مولی الموحدین، حضرت علی علیه السلام به عنوان روز پدر نشان دهنده جایگاه ویژه مردان و پدران در جامعه است.

بی تردید جایگاه رفیع و بلند مرتبه آن امام همام می تواند موجبات رشد روحی، اخلاقی و معنوی تمامی انسان ها اعم از زن و مرد، فارغ از نژاد و رنگ و مذهب را فراهم آورد.

فرزندان رشید ایران اسلامی همواره با پیروی از مرام، افکار، رفتار و کردار این شخصیت والا مقام توانسته اند زمینه رشد و تعالی این سرزمین را فراهم آورند.

اینجانب در هنگامه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این دهه ی سراسر افتخار، میلاد مسعود امام علی علیه السلام و روز پدر را به تمامی مردان و پدران شریف و زحمتکش خصوصاً پدران شهداء تبریک عرض می نمایم.
امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و موید باشد….

فرماندهی سپاه افزود ؛ دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است…

سرهنگ غلامرضا بناری گفت:…

ایام دهه فجر،بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت سلمان فارسی و اهالی روستای نظرآقا، ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر گفت: امروز سالگرد بازگشت پیروزمندانه امام خمینی(ره) به میهن اسلامی پس از سال‏ها تبعید و دوری از وطن و آغاز دهه فجر است، یاد حضرت امام خمینی(ره) و همه شهیدان و مجاهدان مومنی که برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند را گرامی می‌داریم…

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) عنصر منحصر به فردی در تاریخ است، گفت:..

ایشان با تاسیس جمهوری اسلامی در واقع اسلام سیاسی را پس از قرن‌ها احیا کرد و ما باید قدر این نعمت باشیم و با خدمت دائمی به مردم در مسیر نورانی ایشان حرکت کنیم.
سرهنگ بناری در ادامه افزود: ارزش‌های والای این انقلاب جهانی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده‌اند و یکی از مهم ترین نشانه‌های تاثیرات این انقلاب، دشمنی‌های روزافزون جهان سلطه با ایران اسلامی است.
این مقام مسئول ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی دانست و گفت: دلسوزان اسلام و انقلاب باید با نگاه جهادی وارد این عرصه شوند و از همه ظرفیت‌ها برای توفیق در عرصه جهاد تبیین بهره ببرند، زیرا دشمنان برای تحریف تاریخ برنامه‌ریزی جدی دارند و تلاش می‌کنند در ذهن جوانان جای دوست و دشمن را عوض کنند…

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با تاکید بر اینکه ایام دهه فجر فرصت تعمیق وحدت بین همه کسانی است که آرزوی سربلندی ایران عزیز را دارند، تصریح کرد: از این فرصت ارزشمند باید بهره برد زیرا وحدت دلسوزان انقلاب اسلامی باعث تحقق سریعتر اهداف انقلاب می شود.

جمالی روابط عمومی سپاه برازجان:
میز خدمت تجلی شعار ” بسیج خدمتگذار مردم” است..

در پایان فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان افزود : تجلی شعار “بسیج خدمتگذار مردم” با ارائه میزهای خدمت به ثمر نشسته است…

با هدف پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردمی میز خدمت دستگاههای اجرایی در مکان مصلی جمعه شهر برازجان برگزار شد…

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتستان گفت: نمایندگان برخی دستگاههای اجرایی با حضور در مصلی جمعه شهر برازجان ضمن دیدار با مردم، برخی مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند…

بناری افزود: ..

در این دیدار و میز خدمت که با حضور اقشار مختلف برگزار شد بر رفع مشکلات مطرح شده تاکید شد…

وی تصریح کرد: مهمترین خصیصه برگزاری میز خدمت نمایش تفکر بسیج در دستگاه‌های خدمت رسان است…

این مقام مسئول گفت: اقدامات این چنینی سبب تسهیل در پاسخگویی شفاف، روشن و چهره به چهره با مردم می شود و مدیران موظف اند در بین مردم حضور یافته و مشکلات آنان را مرتفع کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.