×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در نشست خبری فرماندار شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه به مناسبت ایام دهه فجر: پروژه های دهه فجر در شهرستان دشتستان با حضور رئیس جمهور یا معاونین ایشان افتتاح خواهد شد/ شرح ۲۵۲ پروژه عمرانی ایام در شهرستان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ احمد بنافی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات فراوانی در زمینه‌های مختلف داشته است که دهه فجر فرصت مناسبی است تا بخشی از این دستاوردها و موفقیت‌ها برای مردم بیان و تشریح شود…

وی با بیان اینکه مسئولان و رسانه‌ها باید در کنار هم با جهاد تبیین به روشنگری در جامعه بپردازند تصریح کرد: دشمن دنبال القای ناکارآمدی نظام اسلامی است و باید با انعکاس دستاوردها، اجازه دروغ‌پراکنی به دشمن ندهیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه تحولات بزرگی در استان بوشهر رقم خورده است، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع مرتبط در دهه فجر امسال حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح یا آغاز می‌شود.

وی از افزایش ۲ برابری تعداد و اعتبار پروژه‌های دهه فجر شهرستان دشتستان در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و اضافه کرد: ۲۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا آغاز می‌شود.

اجرای بیشترین پروژه توسط دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

بنافی با اشاره به اینکه این طرح‌ها شامل ۲۳۰ پروژه عمرانی و ۲۲ طرح اقتصادی است افزود: ۶۷۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح و ۳۸۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی نیز آغاز می‌شود و در دهه فجر امسال ۸۴۲ میلیارد تومان پروژه اقتصادی نیز در این شهرستان افتتاح یا آغاز می‌شود.

وی تعداد پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان دشتستان در دهه فجر امسال را ۹۹ مورد عنوان کرد و افزود: ۷۴ پروژه با اعتبار ۴۳۲ میلیارد تومان افتتاح و ۲۵ پروژه با اعتبار ۲۹۳ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

فرماندار دشتستان از افتتاح ۳۱ پروژه در بخش سعدآباد خبر داد و اضافه کرد: در بخش شبانکاره ۱۹ پروژه، در بخش ارم ۳۲ پروژه، در بخش بوشکان ۲۸ پروژه و در بخش شبانکاره ۲۳ پروژه داریم.

وی دستگاه‌های دارای بیشترین پروژه عمرانی را شامل دهیاری‌ها با ۴۹ پروژه، شهرداری‌ها با ۳۴ پروژه و بنیاد مسکن با ۲۲ پروژه دانست و گفت: در حوزه اقتصادی نیز بیشترین پروژه‌ها مربوط به صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و دامپزشکی است.

نوسازی مدارس تخریبی

بنافی ادامه داد: در زمینه کلنگ‌زنی پروژه‌ها نیز شهرداری‌ها با ۱۶ پروژه، آموزش و پرورش با ۱۰ پروژه و راهداری با هفت پروژه دارای بیشترین تعداد پروژه در هفته دولت امسال هستند.

وی با اشاره به ساخت ۱۰ پروژه آموزشی در این شهرستان تاکید کرد: ۵۷ مدرسه تخریبی در دشتستان داریم که تلاش می‌شود در یک برنامه چهارساله شاهد نوسازی این مدارس باشیم.

افتتاح ۲ پروژه در سفر رئیس جمهور

فرماندار دشتستان از افتتاح ۹ پروژه شاخص این شهرستان با حضور استاندار خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲ پروژه مهم شهرستان نیز در سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف ویژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: پیاده‌روی انقلاب، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری، یادواره شهدا، برنامه‌های ورزشی شامل اسب‌سواری و پاراگلایدر از جمله این برنامه‌ها است.

بنافی گفت: ۲۴۲ واحد مسکونی که ۱۵ سال با رکود مواجه بود با سرعت بالایی تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود و همچنین بزرگترین شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی غرب آسیا نیز در این شهرستان افتتاح خواهد شد..

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.