×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان : نقش زنان برای جهاد تبیین در جامعه حائز اهمیت است

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: به مناسبت ولادت حضرت زهرا،مراسم بزرگداشت روز زن و مادر در فرمانداری دشتستان برگزار شد ..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : احمد بنافی فرماندار دشتستان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، گفت: جایگاه زن درجامعه ایرانی همواره جایگاه وزین و بالایی خصوصا بعد از ظهور اسلام بوده است، و همواره بانوان در تاریخ اسلام نقش مهم و کلیدی داشتند. .

احمد بنافی بیان نمود: ارزش جامعه به زنان است. در طول تاریخ و آموزه های عالی اسلام، نگاه ارزشمندی به جایگاه زن وجود دارد و این به برکت وجود حضرت زهرا(س) است که الگوی کاملی برای زنان است. 

وی با بیان اینکه پایه و اساس کانون خانواده زن است، افزود: نگاه به زن در فرهنگ اسلامی بر خلاف اروپای کنونی جایگاه برجسته و ممتازی است. در چنین جایگاهی زن در مقابل مرد قرار ندارد. اگر در فرهنگ اسلامی ایرانی بنیاد مستحکمی برای خانواده قائل هستند، این امر در سایه تلاش زنان روی داده است. 

فرماندار دشتستان اظهارداشت: زن در اسلام جایگاه رفیعی دارد تا جایی که خداوند به پیغمبر اسلام تنها یک دختر عطا کرد، بانویی که نماد بصیرت و الگوی ولایت مداری شد و در شان این بانوی بزرگوار سوره کوثر نازل شد. 

احمدبنافی اظهار داشت: در ایران اسلامی هیچ حقی از زنان گرفته نشده، بلکه زنان همان حقی را دارند که مردان دارند. 

وی تأکید کرد: امروزه دشمن در جنگ اداراکی و شناختی، قصد دارد با تغییر هنجارها، ارزش ها، باورها و نگرش ها، جایگاه زن را در جامعه ایران مورد تهاجم قرار دهد.

وی متذکر شد : اینجاست که نقش زنان به عنوان الگو و سرمشق در جامعه حائز اهمیت است که بیداری و بصیرت افزایی کنند و در جهاد تبیین که مدنظر مقام معظم رهبری است اثرگذار باشند.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.