×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادواره شهدای شهر وحدتیه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد+ نحوه شهادت شهید مدافع حرم توسط مادر شهید عباس آبیاری در این جمع اعلام شد/ نواهای انقلابی مرتضی باب ما را بیشتر به خدا نزدیک تر ساخت/ مادران شهدا تجلیل شد/مسئولان برازجان ،دشتستان،استانی،بسیجان، پاسداران و خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم استان بوشهر حضور فعال داشتند/تصاویر و فیلم اختصاصی

بسمه تعالی…

با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران و سایر مقامات برگزار گردید….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ یادواره سرداران و شهدای شهر وحدتیه و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران و سایر مقامات یادواره سرداران و شهدای شهر وحدتیه، روستاهای همجوار و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهر وحدتیه برگزار گردید…..

این یادواره که پنج شنبه شب ۱۵ دیماه با همکاری و مساعدت ستاد یادواره، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر،  حوزه مقاومت، خانواده شهدا و….

در محل حسینیه اعظم شهر برگزار و شامل آئین نکوداشت یاد و خاطر سرداران و ۶۰ شهید والامقام شهر وحدتیه، روستاهای همجوار و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود که با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری برگزار و سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه و خانواده شهید مدافع حرم شهید عباس آبیاری نیز مهمان ویژه این مراسم بودند. همچنین علاوه بر حضور مسئولین شهری نظیر شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین ارشد نظامی، انتظامی و اداری استانی، شهرستانی و بخشی، امامان جمعه، فرماندهان بسیج و بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهر و روستاهای همجوار و…. نیز حضور داشتند.

سردار شریف در جمع باشکوه شهروندان ولایت مدار و خانواده معظم شهدای شهر وحدتیه و روستاهای تابعه با تجلیل و تکریم سرداران و ۶۰ شهدای والا مقام وحدتیه و روستاهای تابعه بر نقش و جایگاه رفیع آنان در تداوم انقلاب و نهضت امام راحل تاکید و نقش خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در تداوم راه آنان و پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری مهم ارزیابی نمودند.سردار شریف افزود: بنیان های انقلاب بر پایه تعالیم دینی و فرهنگ ائمه و شیعی نهاده شده است و هیچ قدرتی در مقابل قدرت حق ماندگار نیست. سخنگوی سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی الهام بخش تمام آزادی خواهان جهان بوده و شهدای محور مقاومت مظهر انقلاب اسلامی هستند. ایشان شهید حاج قاسم سلیمانی را از مدافعان واقعی حرم و از یاران و یاوران صدیق ولایت معرفی نمودند.

 این مراسم با قرائت عباس برازجانی، مداحی حمید رضا فاریابی و به خوانندگی خواننده محبوب انقلابی مرتضی باب برگزار گردید….

در پایان مراسم نیز به خانواده‌های معظم شهدا لوح های سپاس و هدایایی تقدیم گردید. همچنین به برندگان مسابقات تنیس روی میز و تیراندازی که به همین مناسبت برگزارشده بود هدایایی داده شد.

به پاس خدمات، مساعدت و تلاش همه جانبه مهندس ارشدی شهردار وحدتیه و همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به منظور برگزاری ارزنده این یادواره و آئین شهدایی به ایشان لوح سپاسی اهداء گردید..

به نا به این گزارش از اصحاب رسانه سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام که در این مراسم یاری رسان ما بوده انو و این مراسم زیر پوشش رسانه ای تصویر و فیلم برداری خود در سایت نشر دادند قدرانی می نماییم ….

روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند.

برای تماشا و دانلود  فیلم یادواره شهدای وحدتیه به نوشته زیر مراجعه نماید 

https://www.aparat.com/v/vZszA

برای تماشا و دانلود اهنگ مرتضی باب سروده های یادواره شهدای وحدتیه اجرا نمود به نوشته زیر مراجعه کنید 

https://www.aparat.com/v/rUJco

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.