×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان/ چهار المان در شهر نصب می شود/از مردم برازجان بابت تاخیر در رفت آمد ترافیکی در شهر عذرخواهی می نمایم

نشست خبری اصحاب رسانه با شهردار برازجان همراه با معاونین ایشان در عصر تاریخ دوازدهم دیماه ساعت ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه با تلاوت آیاتی از قرآن‌ کریم توسط حاج کریم اسفندیاری در سالن اجتماعات شهرداری برازجان شروع شد …

“سیده اعظم موسوی” شهردار برازجان در ابتدای کلام آغازین خود خیر مقدم خود را خدمت اصحاب رسانه در این محفل اعلام نمود و سالگرد حاج قاسم سلیمانی تسلیت عرض نمود و در گذشت مادر اقای امیری سردبیر این مجموعه خبری تسلیت عرض نمود….

و ادامه داد ؛ ایامی که در آن قرار گرفتیم در آن ایام اتفاق زیادی افتاده است ….

حاج مرتضی قدوسی افزود ، در این ایام صحبت از ایام نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پشت سر نهادیم و گرامی میدارم یاد و خاطره حضرت امام خمینی و شهدای گرانقدر امنیت و سلامت و مدافع حرم به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادت ان عزیز قراررداریم و ارزوی صحت و سلامتی رهبر عزیز و آرزوی سلامتی برای فعالان خبری که انعکاس عملکرد و نظام جمهدری اسلامی را برای مردم عزیز بر عهده دارند …

قیام نهم دی که چند روز از آن مناسبت گذشته و آرزوی همه مامردم شریف گرانقدر اسلامی در پاسداری از این نظام از این نظام مقدس مرحله ظهور برسد….

خیر مقدم خدمت همه شما از اینکه دعوت ما را پذیرفتید و بار دیگر افتخار دادید که با هم برگفتگو بنشینیم باز هم تشکر میکنم ….

بیست و یکم آذر ماه سالروز انتصاب این حقیر بوده و در این مدت ۳ مرحله نشست خبری داشتیم و اینکه پروژه هایی را شروع کردیم و این نشست خبری به شماها که به عنوان نماینده مردم هستید و پل ارتباطی مردم هستید اطلاع رسانی میشود که به سمع مردم عزیز برسد ….

این مقام مسئول ادامه داد، الحمدالله خدا را شاکریم که شرایط شهرداری برازجان در اجرای پروژه ها و انعکاس این رضایت مندی از سوی شهروندان هست .شناخت کلی و آمار سنجی از وضعیت شهرداری در ابتدای راه بوده و وضعیت شهر در ایجاد اطلاعات فرهنگی بوده و این اطلاعات و آمار را که گرفتیم و سپس به برنامه ریزی و به اجرای پروژه ها پرداختیم ….

یکی از زیبا ترین پروژه ها ی عمرانی شهر داریم ، احداث پارک جانباز دا که به مساحت ۵۰ هزار متر مکعب است که می تواند به عنوان قطب تفریحی گردشگری مردمان شهر برازجان شود ….

قدوسی افزود ؛ با وجود اینکه خیلی مشکلاتی در سر راه بوده و با مشکلات آب و هوایی و اقلیمی شهر که وجود داشت ، با این وجود همکاران پرتلاشم که اینها نشاَت گرفته از تلاش و کوشش که از بخش های شهرداری بوده که مدیریت شهری را برخورداربودیم و که مردم هم مشاهده می کنند که اثرات آن در شهر پدیدار بوده است….

وی افزود ، اگر به زیاد سخن نگفته باشم،برای اولین بار در تاریخ برازجان در نیمه اول سال در بخش عمرانی بی سابقه هست که ۴۵ پروژه در مدت یکسال فعال باشدکه این پروژه ها در حال زیرسازی و زیبا سازی شهر می باشند، به عنوان مثال بلوار مزارعی و رضایت مندی مردم و عدالت محوری را رعایت کرده ایم و هر گوشه شهر که سرکشی کنید یک پروژه در حال فعالیت است و اینها همه از نگاه شگرف ومدیریت شهری است .که با کمک همکارانم در حال فعالیت هستندوبه سازی بوستان شهید کشتکار که یکی از زیباترین بوستان شهر و استان است استارت زدیم در حقیقت این پروژه در اریبهشت ۱۴۰۲ به بهره براری باید برسد،ولی ما سعی داریم در پایان سال جاری ۱۴۰۱ این پروژه به اتمام برسد .به سازی پارک دانش آموز را در دستور کار داریم ، شروع به سازی خیابان وبلوار جمهوری اسلامی که شامل به سازی کل روکش آسفالت و اصلاح کل بلوار خیابان حسین آباد را داریم که یکی از زیبا ترین نقاط شهر می شود.دیوار چینی دره ها که به طور بی سابقه ای که در این چند سال صورت دارد میگیرد .در حال حاضر در ۷ نقطه از شهر در حال دیوار چینی صورت دارد میگیرد که اجرای دیوار حفاظتی دره حسین آباد (خ جمهوری)است و شاهد پیشرفت ۵۰ درصدی هستیم با اجرای دیوار بتنی به جهت شرایط خاص دره صلاح در این بود که از مصالح بتن حجم دار استفاده شود.۱۰۰میلیارد تومان هزینه سرجمع برای اجرای دیوار حفاظتی اعتبار گذاشته ایم و هزینه کردیم و جا دارد که از استاندار بوشهر برای حمایت ویژه ایشان از برنامه های شهرداری برازجان جهت تامین بودجه ها قدرانی نمایم….

۷۰ متر مربع آسفالت کوچه ها را داشته ایم و پیاده رو ها که بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع بوده است….

تعداد۴ میدان که المان در آن نصب خواهد شد میدان: (حافظ_کوثر_خیام_۹دی) که زیبایی خاصی به شهر داده می شود . انشاله ادامه فعالیت هامون را هم با این روند داشته باشیم و شاهد پیشرفت شهرمان باشیم.

مهندس قدوسی ؛ احداث بلوار شهید مزارعی در برازجان می تواند در دهه مبارک فجر به عنوان پروژه مهم ایام دهه مبارک فجر اعلام نمود .

قدوسی در ادامه افزود؛ ماشین های شهرداری برای خدمت رسانی به مردم شهر بازسازی و یا افزایش دادیم و از اینکه مردم شهر برازجان در به سازی پروژه های عمرانی شهر برازجان گاهی باعث شده ایم ، که عبور مرور در سطح شهر برای مردم برازجان با مشکلات کندی رفت آمد در ترافیک روبرو شوند عزرخواهی می نمایم و از مردم عزیزمان که با صبر خود با ما کمال همکاری می نمایند تا این پروژه ها هرچه باشکوه تر اجرایی شوند قدارنی می نماییم….

ساختمان های ناامن شهر ۳۰ تا ۳۵ مورد است که می توان یک سوم آنها را ادارات قبل از انقلاب  نام برد.

شهردار برازجان افزود؛ تالار سلیمانی در برازجان بعد از وقفه ای آغاز نموده ایم که انشالله سعی خواهد شد تا آخر سال آن را به بهره برداری برسانیم. 

قدوسی ادامه داد ، پروژه کمپ سک های بلاصاحب پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و باید افزود که ارمنستان جدید اعتباری به آن تخصیص داده نشده است و فعلا تنها کاری که برای این ارمنستان به همت شهرداری برازجان انجام شده ، هزینه سند این مکان پرداخت شده است که سند این مکان به نام دارایی های شهرداری افزود شود. 

در پایان این نشست خبری اعلام شد، به مناسبت وفات حضرت ام البنین هرساله همایشی به نام مادران آسمانی برگزار می کند که این مراسم شنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در سالن ورزشی شهید طالقانی(سازمانی) با حضور مهدی آقا بیگی مجری توانمند و صنعتگر خواننده مطرح کشوری و شالبافان از مداحان بنام کشور و حضور مادر دو شهید مدافع حرم شهیدان بختی از مشهد مقدس به همت شهرداری برازجان برگزار می شود.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند..

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.