×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی: کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی:کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود…

رهبر انقلاب افزود: کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام:حضرت آیت الله خامنه ای ظهر امروز در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی:

دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی بود.

سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.

متوقف کردن غائله بزرگ داعش و زدن بسیاری از ریشه های آن یکی از کارهای مهم سردار سلیمانی بود. ایشان در آن قضیه هم امتحان خوبی داد.

امسال هم مثل سال گذشته حضور مردم پرشور است و به فضل الهی در زمینه حضور با معنا و قدرشناسی ملت از سردار سلیمانی هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.

با وجودی که در مسائل پیچیده سیاسی ورود و فعالیت های خوبی می‌کرد اما انسان بی خدعه و صادقی بود که باید همه سعی کنیم خصوصیات او را در خود بوجود آوریم.

باید بگونه‌ای سخن گفت و عمل کرد که خصوصیات سردار ماورایی و دست نیافتنی تصور شود.

گواهی سیدحسن نصرالله، باب بزرگی در درک اهمیت کار شهید سلیمانی در احیای جریان مقاومت است.

شهید سلیمانی با تجربه دوران دفاع مقدس و مشورت یارانش، جریان مقاومت را با تکیه بر امکانات داخلی کشورها مقتدر کرد

رهبر انقلاب ظهر امروز در دیدار خانواده شهید و اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی افزود، با اشاره به پیشرفت فلسطینی‌ها در مواجهه با صهیونیست‌ها و دستاوردهای مقاومت در عراق و سوریه و یمن افزودند: سردار سلیمانی با استفاده از تجربیات سالهای دفاع مقدس و مشورت‌های یارانش، مقاومت را با تکیه بر امکانات داخلی همان کشورها مقتدر کرد.

قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت تحسین برانگیز سردار قاآنی…

به عنوان فرمانده سپاه قدس/ الحمدلله خلأ سردار سلیمانی در موارد بسیاری پر شده است…

حضرت آیت الله خامنه‌ای ظهر امروز در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی، با قدردانی از فعالیت‌های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار سلیمانی در موارد بسیاری پر شده است….

شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و دیگر شهدای همراه و همرزم ایشان باید از طرق مختلف هنری ترویج شوند

حضرت ایت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب:…

هم در مورد خود شهید سلیمانی، هم در مورد به خصوص ابومهدی المهندس رضوان‌الله‌تعالی‌علیه -که واقعا یک انسان برجسته‌ای بود ایشان هم، خیلی برجسته بود. او هم با اخلاص بود.

او هم اخلاصش این جور خدای متعال را نسبت به او دارای لطف و رحمت قرار داد-، همچنین بقیه همراهان ایشان و بقیه کسانی که با ایشان شهید شدند، یا اینکه حالا همراه ایشان در مبارزات حضور داشتند؛ اینها بایستی از طرق مختلف به خصوص طرق هنری تکثیر و ترویج بشوند….

توصیه رهبر انقلاب به همه کسانی که درباره شهید سلیمانی صحبت میکنند:…

مراقب باشند که خصوصیات ایشان را ماورایی نکنند / نباید تصور بشود که این جایگاه دست نیافتنی است / الان هم افرادی هستند که توفیق شهادت نصیبشان نشده تا آشکار بشود که کیستند.

در حاشیه دیدار امروز، رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه تولیدات فرهنگی هنری پیرامون شهید سلیمانی بازدید کردند. جام جم‌

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند..

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.