×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان از پرسنل حمل و نقل شهرداری تقدیر کرد/آیین تقدیر از پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برازجان همزمان با روز جهانی حمل و نقل 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : مرتضی قدوسی شهردار برازجان، به مناسبت ۲۶ آذرماه، روز جهانی حمل و نقل از پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برازجان تقدیر کرد….

قدوسی در این آیین گفت: ۲۶ آذر بهانه ای شایسته و فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات همکاران محترم واحد نقلیه، گامی کوچک در راستای قدرشناسی از آنان برداشته شود….

وی ادامه داد: رانندگان مهمترین قشر فعال حوزه حمل و نقل محسوب می شوند و با ارتباط مستقیمی که با مردم دارند می‌تواند نقش موثری در ارتقا فرهنگ شهری داشته باشند.

بهبهانی رئیس شورای شهر برازجان نیز در این مراسم با اشاره به زحمات بی شائبه کارکنان سازمان حمل ونقل، خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مردم بسیار ارزشمند است و زحمات شما عزیزان برهیچ کدام یک از اعضای شورای شهر پوشیده نیست.

گفتنی است با هماهنگی روابط عمومی شهرداری برازجان و با حضور شهردار، معاونین، مدیران شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر برازجان، با اهدای لوح سپاس، از پرسنل سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری برازجان تقدیرشد.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند ...

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.