×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرماندار دشتستان : جمعیت هلال احمر الگوی جهاد و ایثار است/مدیر جدید هلال‌احمر دشتستان معارفه شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر دشتستان با حضور فرماندار شهرستان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید….

بنافی در این آیین با اشاره به جایگاه و نقش هلال احمر در امداد و نجات و کمک به همه اقشار، این مهم را به عنوان الگویی مناسب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد بیان کرد و افزود: اقدامات و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان در مقاطع مختلف بروز بحران قابل تقدیر است. 

بنافی همچنین، از جمله موارد بیانگر آمادگی هلال احمر در بروز بحران را، همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهرستان، حضور به موقع در صحنه، توسعه و به روز نمودن آموزش‌های امدادی داوطلبان و افزایش مشارکت در عملیات‌های پاسخ به بحران دانست. 

فرماندار شهرستان در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به میزان قابل توجه جاده‌های مواصلاتی روستایی و قرار گرفتن شهرستان در ورودی استان و راه‌های ترانزیتی، گفت: با توجه به گستره خدمات و امداد رسانی هلال احمر هم در شهرستان و هم به مردم شهرستان‌های مجاور، لزوم آمادگی در زمان بحران با تجهیزات و امکانات لازم و کافی برای پاسخگویی مناسب به حوادث ضروری می‌باشد که در این خصوص شهرستان نیازمند توجه ویژه مسئولین استانی در تجهیز پایگاه‌های امداد جاده‌ای می‌باشد. 

لازم به ذکر است در این آیین از فعالیت‌ها و اقدامات احسان دانشگر تقدیر و حمید کشفی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان معرفی گردید.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.