×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مدیر مرکز رشد و فناور شهرستان دشتستان خبر داد : برگزاری دومین نمایشگاه شرکت دانش بنیان /وظیفه مرکز رشد/ اجرای ۲۱ طرح در هفته پژوهش دشتستان

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : برنامه های هفته پژوهش دشتستان از ۱۹ اذر تا ۳۰ اذر به مناسبت هفته پژوهش که نامگذاری شده است در دشتستان برگزار می شود ….  

“سید محمد مهدی امیری” دو مجموعه ی وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، متولی امور دانش بنیان در سطح کشور هستند که پارک های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور در زیرمجموعه آنها قرار دارد….

در سال ۱۳۸۳ مرکزعلم و فناوری و در سال ۱۳۸۷ پارک علم و فناوری در بوشهر راه اندازی شد تا افراد خلاق و صاحب ایده در راستای ایجاد اشتغال، حمایت و تجاری سازی شوند….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور  شهرستان دشتستان در عصر روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری افزود : اولین مرکز رشد سال ۹۴ در مدرسه قدیمی شهر برازجان به نام حمزه شروع به کار نمود و این مرکز در حال حاظر به نام کاری چند ایده پرداز در خیابان جمهوری یا خیابان باهنر از ان استفاده می شود و در حال حاظر قسمت اداری این ساختمان در خیابان ماحوزی برازجان ساختمان رویال کمپلکس طبقه اول واحد ۵ می باشد که در این لحضه در خدمت اصحاب رسانه هستیم و ساختمان کارگاهی این دفتر در شهرک صنعتی برازجان به فعالیت مشغول می باشند …. 

محمد باقر زاده افزود : این مرکز وظیفه دارد که دستاوردهای  پژوهشی را تجاری سازی نموده و دانشجوهایی که کار پژوهش  انجام می دهند و ارتباط آنها با جامعه و صنعت به واسطه اکثریتی این دانشجویان که دفتر کار دارند، با این وسیله ارتباط بین جامعه و صنعت به راه انداخته اند و این دانشجویان توانستند کالای تولیدی خود و نیروی کار خود را وارد بازار نمایند از انها حمایت نمایند ……

وی افزود : حمایت از دستاوردهای پژوهشی و دانش بنیان از اهداف این مجموعه است که در پارکهای علم و فناوری محصول به تولید انبوه می رسد و به بازار برای فروش فرستاده می شود و این محصولات ما که دارد صادرات می شود بیشتر هم خواهند رسید که در بازارهای خارجی هم محصولات ما نمایان باشد ….

محمد باقر زاده مدیر مرکز رشد و فناور شهرستان دشتستان افزود ، در این هفته ۲۱ برنامه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار می شود ….

مدیر مرکز رشد و فناور شهرستان دشتستان ، دومین برگزاری نمایشگاه شرکت های  دانش بنیان که هر کدام با نیروهای ۲ الی ۴ نفره را در محیط کاری خود پذیرا هستند افزود : یکی از برنامه های شاخص این هفته را که در ۲۲ اذر در روز سه شنبه  ساعت ۱۶ با حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان تا تاریخ ۲۴ آذر ساعت ۲۲ شب در ساختمان رویال کمپلکس خیابان ماحوزی برگزار می شود دانست ….

وی افزود : در این نمایشگاه ۹ محصول در قالب نرم افزار و ، وبسات در این نمایشگاه رونمایی می شود ….

محمد باقر زاده مدیر مرکز رشد و فناور شهرستان دشتستان افزود ،تولید دانش بنیان به حمایت مردم و مسئولین بهتر به اهداف خود خواهد رسید و ایدهای تازه خلاق شده  و در راستای ایجاد اشتغال درمرکز رشد و فناور شهرستان دشتستان مورد حمایت قرار می دهیم .

مدیر مرکز رشد در پایان افزود :  در سال ۱۴۰۰ ، یازده میلیارد تومان تهسیلات به شرگت ها پرداخت شده است که ۳۵۰۰۰ میلیارد تومان درامد زدایی این شرکت ها بوده است . 

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.