×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز زندگی زناشویی تعداد ۱۰۱ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان از آغاز زندگی زناشویی تعداد ۱۰۱ نوعروس و اهداء جهیزیه به این عزیزان در هفته بسیج خبر داد .

مراد شمس الدینی با اعلام این خبر افزود : در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و همچنین هفته گرامیداشت بسیج و در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده با هدف توانمند سازی جوانان و هدایت این عزیزان در عرصه روابط خانوادگی و تاکیدات دین مبین اسلام به انجام این فریضه دینی، بحمدا… توفیق حاصل گردید تا جهت محقق شدن یکی از سرفصلهای کاری در حوزه حمایت زیرساخت‌های لازم در این مسیر توسط امداد برداشته شود .

ایشان در ادامه بیان داشت : تامین کمک هزینه جهیزیه به گروه های هدف یکی از سیاست های راهبردی کمیته امداد بوده که با بهره گیری از توان مالی خیرین و اعتبارات دولتی میسر می گردد ….

وی اعلام نمود : کمیته امداد برازجان با همکاری بنیاد مستضعفان تعداد ۱۰۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در هفته بسیج اهداء نموده است که اقلام آن شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جارو برقی می باشد …

شمس الدینی در پایان گفت : برای هر سری جهیزیه مبلغ ۳۰ میلیون تومان هزینه شده که جمعا” بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.