×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم تجدید میثاق با شهدای والامقام شهر برازجان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم تجدید میثاق با شهدای والامقام شهر برازجان در تاریخ ۳ آذر با حضور خانواده شهدا ، ایثارگران ، جانبازان ، مردم دشتستان و مسئولان دشتستان و دوچرخه سواران بسیج به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در بهشت سجاد برازجان برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت قران و طنین شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و سخنان شیوا و رسای حاج کریم جماعتی فرمانده بسیج کارمندی وکارگری حضرت رسول. ص.ناحیه سپاه دشتستان و سخنرانی ویژه این مراسم حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در این محفل برگزار شد . ….

به نا به این گزارش دو گروه سرود در آیین ویزه هفته بسیج برنامه زیبای خود را اجرا نمودند و  در انتهای برنامه این روز مسئولین باحضور در محفل خانوادهای شهدای مکان متبرک و احترام به شهدا و خانواده حضور یافته در این محفل در کنار خانواده های شهدای حضور یافته در مزار شهید ارامیده خود در این مکان به انها اهدای احترام نمودند و برنامه خاتمه یافت .  

فیلم این مراسم در انتهای گزارش ببیند

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند .

برای دیدن و تماشای فیلم این مراسم به نوشته زیر مراجعه کنید 

https://www.aparat.com/v/e7UqO

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.