×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان؛ عمران شهر سرعت می گیرد/ تمامی پروژه های عمرانی برازجان فعال است

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: به همت شهردار برازجان؛ عمران شهر سرعت می گیرد/ تمامی پروژه های عمرانی برازجان فعال است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، با هدف جلب رضایت شهروندان و توسعه امکانات و تجهیزات در سطح شهر تمامی پروژه های عمرانی شهرداری برازجان فعال هستند.

شهردار برازجان در این خصوص با اشاره به پروژه اجرای دیوار حفاظت دره گرمسیری گفت: این پروژه با متراژ ۱۲۰ متر طول با هدف جلوگیری از خسارت سیل به شهروندان و جلوگیری از بحران در حال انجام است.

مرتضی قدوسی با بیان اینکه اکنون ۲۲ پروژه عمرانی مهم در تمامی محلات سطح شهر به صورت عادلانه فعال است، افزود: پروژه دیوار حفاظتی شمال خیابان حماسه، حد فاصل خیابان شهید جوان تا میدان شهیدان حسینی مقدم یکی از پروژه هایی است که به علت قرار داشتن در کنار معابر عمومی، خیابان و مناطق مسکونی از اهمیت خاصی برخوردار است. اکنون این پروژه با متراژ ۴۰۰ متر طول در حال اجرا است.

مرتضی قدوسی با بیان اینکه مسیر حد شمال بلوار غدیر به متراژ ۲۵۰۰ متر مربع بهسازی (پیاده روسازی) می‌شود اظهار کرد: همچنین سالن همایشات ۷۰۰ نفری تالار فرهنگی شهید سلیمانی نیز تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی این پروژه مهم و ضروری تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

قدوسی با تاکید بر پاکسازی مسیرهای عبور سیل اذعان داشت: مسیر‌های عبور سیل باید از وجود هرگونه موانع پاکسازی و دره های فصلی دیوارچینی شوند تا از تشدید خسارت‌های احتمالی سیل در آینده جلوگیری شود؛ هر ساله با شروع فصل بارش ها شاهد آبگرفتگی معابر و ورود آب دره فصلی به منازل شهروندان در محله کمال آباد بودیم. اما با اجرای دیوار حفاظتی دره فصلی به میزان ۵۰۰ متر طول این مشکل برای همیشه رفع می شود.

شهردار برازجان در خصوص دیگر پروژه های عمرانی فعال سطح شهر خبر داد: با توجه به شروع بارش های فصلی یکی از عمده فعالیت های این حوزه آمادگی در برابر حوادث و بحران های ناشی از بارش های سیل آسا و دفع آب های سطحی است. ایجاد و اصلاح شبکه هدایت آب های سطحی در مناطق مختلف شهر به منظور رفع مشکلاتی نظیر آبگرفتگی معابر که در فصول پربارش گریبانگیر برخی نقاط در سطح شهر می‌شود حائز اهمیت است؛ از این رو فرایند اصلاح کانال دفع آب های سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی معابر در سطح شهر به متراژ ۱۲ هزار متر طول به سرعت در حال انجام است.

قدوسی از پوشش سقف کانال دفع آبهای سطحی‌ مابین میدان نور تا میدان مقاومت و ایجاد پیاده راه خبر داد و افزود: این پروژه به میزان ۲۲۰۰ متر مربع با هدف ایجاد امنیت و جلوگیری از خطرات و حوادث ناگهانی و تسهیل در عبور و مرور احداث شده است.

شهردار برازجان با اعلام اینکه پارک‌های سطح شهر از دیدگاه تامین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی حائز اهمیت بوده و طراحی پارک های سطح شهر باید متناسب با آن منطقه انجام شود ادامه داد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد فضای امن توام با رفاه برای مادران و فرزندانشان احیا و بهسازی پارک شهید کشتکار با مساحت ۱۴ هزار متر مربع در مرحله اجرا است.

وی از احداث ساختمان کنترل ترافیک در چهار راه ولیعصر خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از تصادفات و اهمیت جان شهروندان این ساختمان توسط شهرداری در حال احداث است.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.