×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب/ بصیرت افزایی راه مقابله با توطئه های دشمنان

به مناسبت هفته بسیج؛ گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس، پیشکسوتان و بسیجیان دشتستان در مجتمع شهید شاهنی برازجان برگزار شد.

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، این گردهمایی روز چهارشنبه ۲ آذر ماه با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و دیگر مسئولین شهرستان دشتستان برگزار شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهربه بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 سردار علی رزمجو عصر چهارشنبه ۲ آذر ماه در مراسم گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس، پیشکسوتان و بسیجیان دشتستان اظهار داشت: بسیج در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی همه جانبه با تاسی از آیات قرآن از مال و جان خود در عرصه های مختلف دفاع می کند.

وی با اشاره به اینکه تعبیرات گوناگونی که راجع به بسیجیان قهرمان بکار برده میشود بینظیر است، افزود: بسیج در همه جای دنیا وجود دارد ولی بسیج کشور ایران در بین همه کشورها در دفاع جسورانه با سازماندهی مردمی از جنس خواهر و برادر زبان زد است.

وی با بیان اینکه در مسائل اخیر در دهه پنجم انقلاب اسلامی شاهد روند صعودی قدرتهای انقلاب اسلامی در تقابل با جبهه استکبار واستعمار هستیم، گفت: افزایش قدرت ایران اسلامی با سه مولفه قدرت انقلاب منطقه ای، تاثیرگذاری قدرت در مقیاس بین المللی و انسجام حاکمیتی برشمرده می شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن شبانه روز برای جلوگیری از افزایش قدرت در ایران تلاش میکند، بیان داشت: در سند راهبردی آمریکا تغییر و تحول جهان از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ و مهار قدرت ایران قرار گرفته است.

وی هدف راهبردی آمریکا را تقابل با ایران، مهار قدرت و تأثیرگذاری آن در جهان و کشورهای منطقه ای عنوان کرد و گفت:آمریکا گام هایی را برای رسیدن به این موضوع مشخص کرده که هویت زدایی از انقلاب اسلامی، ایجاد شبهه افکنی ازطریق سوالات تاکتیکی راهبردی و استراتژیکی با طیف های مختلف در انقلاب اسلامی، تردید در اعتمادسازی و صداقت و ایجاد بی تفاوتی در مردم و ترس در خواص انقلاب از جمله گام های مشخص شده توسط آمریکا برای رسیدن به اهداف شومش است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها اعتراف کرده اند که در برنامه های خود تا الان شکست خورده اند و این اهداف دیگر کارساز نیست، اذعان داشت: تشدید نفرت و کینه در میان اقوام و مذاهب و نافرمانی در سطوح مختلف از خانواده تا جامعه از دیگر برنامه و اهداف امریکا است.

وی تبلیغ از سنت گرایی به زندگی غربی و ایجاد شبکه از مهدکودک تا مقاطع تحصیلی و نفوذ در بین بعضی اقشار و گروه های جامعه و ایجاد اختلال در شبکه های اجتماعی را از برنامه های دشمن عنوان کرد و گفت: اگر این اهداف دشمن را در ذهن مان کنار هم بگذاریم متوجه می شویم که متاسفانه بخشهایی از آن را دشمن انجام داده و انقلاب در یک شرایط ویژه قرار دارد و باید تلاش جدی بیشتری در دفاع داشته باشیم.

سردار رزمجو پیروی از فرامین رهبری و دشمن شناسی و زمان شناسی را از راهکارهای مبارزه با دشمن در مقطع کنونی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آمریکایی ها با تمام ابزار و افکار وارد صحنه مبارزه با انقلاب شده اند پس دشمن شناسی و زمان شناسی از وظایف مهم ما است.

وی برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در شبکه های اجتماعی را از وظایف اصلی مان عنوان کرد و بیان داشت: در کنار برشمردن دستاوردهای انقلاب، بصیرت افزایی در اقشار جامعه، دفاع همه جانبه، صبر و استقامت انقلابی، ترویج زندگی اسلامی و انقلابی، کنترل خانواده و انسجام، وحدت و یکپارچگی را از جمله وظایف مهم ما در قبال توطئه های دشمن است. عکاسی سید محمد مهدی امیری 

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.