×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر: بیش از ۲ هزار برنامه هفته بسیج در استان بوشهر اجرا می شود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هفته بسیج امسال با توکل بر خداوند متعال با شعار “بسیج خدمتگزار ملت ایران”، از تاریخ ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر ماه، بیش از ۲ هزار برنامه در سراسر استان در اقشار ۲۰ گانه نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌ها، کانون‌ها و ستاد سپاه استان برگزار خواهد شد….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نهادی کارآمد با کار ویژه‌های بنیادی در گستره ماندگاری نظم و پایداری امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: این نهاد مقدس با سازوکارهای موثر و بازدارنده نقش اثرگذاری در امنیت اجتماعی جمهوری اسلامی ایران ایفا نموده است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: بسیج در راستای اعتدال ارزش‌های نظام و استقرار امنیت از رهگذر فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و امنیتی، خود را به عنوان نهادی ضروری در بطن انقلاب اسلامی جای داده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در مورد اقدامات پیشگیرانه در قلمرو اجتماعی و فرهنگی، بسیج نهادی پویا و کارآمد شناخته شده است و تاکنون به عنوان نخستین الگوی انقلابی در مسیر تحولات سیاسی، اجتماعی، دفاعی، فرهنگی و سازندگی نقش آفرینی نموده است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه بسیج در اعتلای معرفت دینی و بهره‌گیری از اندیشه‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امامین انقلاب در تحکیم مبانی ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ جهاد و شهادت و ولایت مداری در جامعه به ویژه در جوانان و نوجوانان دارای کارنامه‌ای درخشان است بیان کرد: هفته بسیج امسال با توکل بر خداوند متعال با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران، از تاریخ ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه، بیش از ۲ هزار برنامه در سراسر استان در اقشار ۲۰ گانه نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌ها، کانون‌ها و ستاد سپاه استان برگزار خواهد شد.

وی به همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و رزمایش جهادگران فاطمی که از امروز آغاز شده اشاره و تصریح کرد: نقاط محروم استان، به مدت یک ماه از خدمات بسیج در تیپ‌های مختلف اعم از تخصصی و عمومی استفاده می کنند.

سردار رزمجو از برگزاری جشنواره مالک اشتر همراه با رونمایی از تولیدات فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: محفل انس با قران و افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن بسیج از برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر همچنین از جشنواره جهادگران علم و فناوری همراه با افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه گفت و ادامه داد: کلنگ‌زنی گردان امام حسین (ع) عالیشهر از دیگر برنامه‌ها است.

سردار رزمجو با اشاره به تعدادی از برنامه‌های شاخص هفته بسیج خاطرنشان کرد: همایش بصیرتی جهاد تبیین ویژه نیروهای مسلح، افتتاح استودیو صدای مرکز آفرینش های فرهنگی سپاه، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سخنرانی فرماندهان نواحی در خطبه های نماز جمعه، نمایش اقتدار بسیج در سراسر استان با حضور بیش از ۵۰ هزار بسیجی در ۵ آذر ماه، آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد، جشنواره طهورا برای بسیج جامعه زنان، افتتاحیه گردان امام حسین(ع) و حوزه علی بن ابیطالب جم و کلنگ زنی ساختمان ناحیه مقاومت عسلویه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: از هفته بسیج سال گذشته تاکنون، ۴۷ میلیارد تومان در بحث پروژه‌های عمرانی و در محرومیت زدایی، ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در پروژه‌های مختلف، هزینه شده است.

سردار رزمجو در خصوص اغتشاشات اخیر یادآور شد: استان بوشهر به نسبت استان‌های دیگر وضعیت خوبی دارد و تلفات جانی و مالی نداشتیم و علیرغم اینکه بستر ناامنی در استان وجود دارد اما دارای امنیتی نسبتاً پایدار هستیم.

وی رسالت خبرنگاران را در این برهه مهم دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران می توانند با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی این سال‌ها، التهاب ناامنی ایجاد شده در جامعه را تبدیل به التهاب امن، امید به آینده و نشاط کنند زیرا بخش عمده‌ای از این هیاهوها عملیات روانی است و همه نیروهای امنیتی با رأفت اسلامی با آشوبگران رفتار می‌کنند.حوزه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.