×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان اعلام کرد؛  اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج در دشتستان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرمانده ناحیه سپاه دشتستان گفت‌: طی برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دشتستان اجرایی خواهد شد….

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ بناری صبح پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج به شعار هفته بسیج امسال، که ” بسیج خدمتگزار ملت ایران است ” اشاره کرد و افزود: با توجه به سند بالادستی راهبردی بسیج که ده ساله برنامه ریزی شد، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است.

وی اظهار داشت: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است.

فرمانده سپاه دشتستان با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز به الگویی در جهان بدل شده است تأکید کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین و تشریح جایگاه بسیج در دنیاست.

این مقام مسئول افزود: امروز تفکر بسیجی نه تنها در منطقه بلکه در قلب اروپا و آمریکا نیز به عنوان یک تفکر آزادی‌خواه و حق‌طلب در حال گسترش است.

سرهنگ غلامرضا بناری بسیج را یک مجموعه قوی، از مردم و برای مردم دانست و گفت: امسال شعار محوری هفته بسیج با عنوان « بسیج خدمتگزار ملت ایران » نام‌گذاری شده است.

وی عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران نمادش بسیج است و تمام مردم ایران سیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل درگرو انقلاب و نظام ندارند.

فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به اینکه یاد شهدا را باید همیشه زنده نگه داشت به برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده شهدا در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اجرای میز خدمت مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در روز چهارم آذر ماه در مصلی جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی تقدیر از پایگاه های مقاومت نمونه، پویش نذر خون، مسابقات ورزشی، رژه خودرویی و موتوری، رزمایش جهادگران بسیجی و اردوی جهادی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، پویش من و رفیق شهیدم در فضای مجازی و نشست های جهاد تبیین برای دانش آموزان و بسیجیان را از دیگر برنامه های هفته مبارک بسیج دانست و گفت: همایش و گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در دوم آذرماه با حضور و سخنرانی سردار رزمجو فرمانده سپاه استان به عنوان یکی از برنامه های شاخص هفته بسیج می باشد. 

بناری با تأکید بر اینکه ملت ایران با تفکری برگرفته از بسیج هر زمان که تمامیت و امنیت و سلامت کشور در خطر و مورد تهدید دشمنان قرار گیرد، در صحنه حاضر بوده و هستند، گفت: بسیج در برهه‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و دیگر حوادث مترقبه و غیرمترقبه همواره در میدان عمل آماده است.

سرهنگ غلامرضا بناری تأکید کرد: خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف باید برای مردم بازگو شود و این در حقیقت همان چیزی است که دشمنان نمی‌خواهند محقق شود.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.