×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجته الاسلام مصلح: دانش آموزان با حضور در مراکز علمی، صنعتی و دفاعی از نزدیک شاهد دستاوردها و پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی ایران باشند

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ صبح یکشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱، جمعی از دانش آموزان هنرستان کاردانش شهید مطهری (ره) با حجهالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان دیدار کردند.

امام جمعه دشتستان در این دیدار با اشاره به اینکه ایام جوانی رسیدن به مرتفع ترین و عالی ترین منازل زندگی است و روح جوان لبریز از آمال، آرزو و سرشار از عشق و امید است، بیان داشت: قرآن، پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) دوران جوانی را یکی از نعمت های پر ارج الهی و از سرمایه های بزرگ سعادت در زندگی بشر شناخته اند و این موضوع را با عبارات مختلفی خاطرنشان نموده اند.

وی در ادامه ضمن تحلیل و تبیین مسائل روز کشور برای دانش آموزان، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی به دست آوردن استقلال و خارج شدن کشور از زیر یوغ استکبار است.

حجهالاسلام مصلح افزود: امروز با وجود استقلال در همه بخش های کشور، مردم تصمیم گیر امور هستند و دشمن با پی بردن به این موضوع دنبال کار شکنی و ایجاد اخلال در نظام است.

وی ادامه داد: با وجود دست‌اندازی‌ها، توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که از ابتدا با انقلاب اسلامی شد اما همچنان می‌بینیم که قطار انقلاب متوقف نشده و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه دشتستان تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم و لزوم دارد شما دانش آموزان عزیز با حضور در مراکز علمی، صنعتی و دفاعی از نزدیک شاهد دستاوردها و پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی ایران باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.