×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دفتر صنعت‌یار بسیج درشهرک صنعتی برازجان وابسته به مهندسین صنعت و معدن توسط معاون فرماندار دشتستان افتتاح شد

“سید محمد مهدی امیری” به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :دفتر تخصصی صنعت با نام دفتر صنعت‌یار بسیج، وابسته به سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر، روز چهارشنبه با حضور،عباس دهقان معاون فرماندار دشتستان،مدیر سازمان بسیج مهندسین صنعت استان بوشهر ، رضا براتی مسئول بسیج مهندسین دشتستان ،حاج علی کشتکار ریس صعت و مدن دشتستان, مهندس غلامی مدیر شهرک صنعتی برازجان و مسئولان دیگر در شهرک صنعتی برازجان افتتاح شد…..

مشتاقی مدیر سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر در این افتتاحیه گفت: دفتر صنعت‌یار بسیج متشکل از بسیجیان متخصص دراین حوزه است که با هدف رفع موانع برای واحدهای صنعتی و معدنی تشکیل شده است.

این مرکز به واحدهای صنعتی و معدنی مشاوره های فنی، صنعتی، پژوهشی و مدیریتی ارایه می دهد….

آقای دهقان معاون برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان پس از افتتاح این دفتر اظهار داشت، کار و تلاش در شهرک صنعتی برازجان بصورت جهادی انجام شده است و هدف از راه اندازی و افتتاح دفتر صنعت‌یار بسیج در این شهرک صنعتی را تحقق آرمانهای انقلاب و فرامین رهبر معظم انقلاب برای کمک به تولید دانستند…..

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند ….

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.