×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه زیارت عاشورا همراه با سلسه جلسات جهاد و تبیین به همت بسیج کارمندی وکارگری حضرت رسول. ص.ناحیه سپاه دشتستان در برازجان ادامه دارد و در این هفته سرهنگ اسکندری ریس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان بوشهر سخنران این محفل بود

“سید محمد مهدی امیری” به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : برگزاری دعای زیارت عاشورای چهارشنبه صبح ۱۱ ابان باسخنرانی جناب سرهنگ اسکندری ریس محترم سازمان بسیج کارمندان سپاه استان در جوار ۵ شهید حرم مطهرشهدای گمنام برازجان به همت بسیج کارمندی وکارگری حضرت رسول. ص.ناحیه سپاه دشتستان و با حضور حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان و کارمندان ادارت  و با نوای حاج کریم اسفندیاری برازجان برگزار شد….

درآغازاین ، آیین باشکوه سرهنگ جماعتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی وکارگری حضرت رسول. ص. سپاه ناحیه دشتستان ضمن خوش آمدگویی به حاظرین وزایرین میهمان درآن مراسم ازفعالیت جهادی بسیج ادارات دشتستان گزارشی ارایه نمود….

 و ادامه داد کارمندان وکارگران بسیجی این حوزه همچون گذشته از آمادگی لازم جهت کمک به دولت انقلابی وپاسخگو وخدمت رسانی بی منت به مردم برخورداربوده وهمه فرماندهان پایگاههای ادارات وکارخانه جات رابه حفظ وحدت وتلاش مضاعف دعوت نمود.

سرهنگ اسکندری ریس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان بوشهر : ازبعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ هم آوردی و تقابل جنگ بر ما در آغازشروع اننقلاب ، بر ما تحمیل شد و بسیاری از سرمایه های ما به همراه جوانان برومند ما را از ما گرفت و فرصت سازندگی را به ایران اسلامی نداد ….

این مقام مسئول افزود ، دشمن اسلام فتنه های کوناگون انتقلاب در سال ۷۸و ۸۸ سیاسی و در سال ۹۶ و ۹۸ اقتصادی بنامیم بدون تردید در سال ۱۴۰۱ این نوع فشار فتنه ای را می توان فرهنگی بر شمارد …..

مقام معظم رهبری درباره این نوع حادثه ((خانم مرحومه امینی )) در جمع دانشگاه نیرو انتضامی افزود ، دستهای دشمن در این نوع اتفاقات اخیرهویدا است و ما در اتفاق تروریستی یک هفته کذشته در حرم شاه چراخ داشتیم که دشمن فرزندانی را که دراغوش مادر به رگبار کلوله بست و مادر فرزند شهید شدند و به این مناسبت مراسمات حماسی زیادی برای این دوستان پر،پر شده برگزار شده و خواهد شد و باید افزود که برای این عزیزان هم وطنی که در کلوله باران فرد تروریستی حرم احمد ابن موسی درشیراز کسی حرفی نمی زند و اظهار نظری نمی کند مشخص است که دشمن دارد فضا را مدیریت می نماید ..

وی افزود مقام معظم رهبری درباره این نوع اتفاقات اخیردر جمع دانشگاه نیرو انتضامی افزود  : ملت در اتفاقات اخیر ماند مولا علی ( ع ) هم مضلوم و هم مقتدر است …

 

ایشان ادامه داد؛مضلوم از بیانات مقام معظم رهبری به این مفهوم است که فرد مظلوم نمی تواند رسالتی که متوجه انها است در مقابل این افراد اغتشاش جامعه انجام دهند ….

اسکندری افزود؛حجمه های فشارهای رسانه ای این اتفاقات به مقام معظم رهبری رسید ، که مردم با بصیرت ما توطئه های دشمن انقلاب را نصبت به رهبر انقلاب را با ویژه برنامه های خاص خود از میان برداشتند …. 

وی افزود افراد خارجی اغتشاش  نموده این روزها ، نخبه های دانش آموزی ما را در دانشگاه ها مورد هدف خود قرار داده اند….

که این جوانان نخبه ای دانشگاه های ما را در برنامه اهدافی خود همراه خود نمایند و فضای جامع رسانه ای ما را با این برنامه ها دچار بی نظمی نمایند …

امنیت جامعه این فضای بی نظم شد،مورد حساسیت خاصی قرار می گیرد و این مهم که امنیت ضعیف می نماید تمامی فعالیتها دچار رکود می شود و ما درر مورد امنیت به دوستان امنیتی خود اعلام داشته ایم که برای حفاظت از شهر در این جریانات اخیر که هر موقع به خیابانها می روند هیچ اسلحه ای همراه خود نداشته باشند ….

سرهنگ اسکندری ریس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان  درپایان افزود : پدر این حوزه نقش جامعه اداری هستند که نقش ممتازی است و نقش مدیران استانی نقش برجسته است و جامع هدف برای دستگاه اجرایی مشخص شده است ، مدیر و کارمند اداری یک الگو و یک مرجع است است در توان خانواده است و مردم به آن مراجعه می کنند تا کارهای اداری خود را از طریق آن اداره برطرف نمایند ….

مدیران انقلابی ما در این حوادث اخیریک بیانیه علیه محکومیت این حوادث اخیر صادر ننمودند و مدیرانی که کم کاری نمودند در جهت روشنفکری حوادث اخیر لیستی تهیه خواهد شد و قطعا بنده ازاستاندارانقلابی بوشهر که روشنفکری خود را در حوادث اخیراعلام نداشته جواب می خواهم و حالا تدبیر خود ایشان است….

ما ازمدیران توقع داریم روشنفکری و تدبیر این حوادث اخیررا در اولویت برنامه اصلی کاری خود که دست های دشمن در مدیریت این برنامه هویدا است به مردم ما روشنفکری شود که شاخص ارزیابی امسال ما حرکت در راه مسیر انقلاب است .

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.