×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام تسلیت شهردار برازجان در پی شهادت هموطنان عزیزمان در حرم حضرت شاه چراغ (ع) + فیلم دستگیری تروریست مسلح حرم

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تسلیت شهردار برازجان در پی شهادت هموطنان عزیزمان در حرم حضرت شاه چراغ (ع) بدین شرح اعلام شد….

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

درخت تناور و پرطراوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عمر پربرکت چهار دهه‌ای خود همواره در معرض طوفان‌ها و تندبادهایی بوده که دشمنان قسم‌ خورده‌ ملتمان به سمتش روانه کرده اند. حوادثی تلخ که با حضور مردم انقلابی و باایمان ایران اسلامی با سرفرازی دفع شده و به مستحکم تر شدن ریشه های انقلاب در قلب و جان ملت انجامیده است.
حادثه تروریستی و بزدلانه دشمن در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) در شهر شیراز نیز یکی دیگر از همان دسیسه چینی هایی است که به طور حتم باید ریشه هایش را در ناآرامی هایی جستجو کرد که از مدت ها پیش توسط عوامل خارجی و مزدوران داخلی استکبار برای بر هم زدن آرامش ملت و سنگ اندازی در مسیر رشد و اقتدار ایران اسلامی تدارک دیده شده بود اما زهی خیال باطل! ملت بصیر و انقلابی ایران عزیز نه بیدی است که با چنین نسیمهایی بلرزد.

قدوسی شهرداد برازجان  ادامه داد ، ملت ما با اینگونه اقدامات نه تنها از نظام وانقلاب دلسرد نشده بلکه پایبندی آنها به اصول و ارزشهای اسلامی بیشتر شده و اعتقادشان به امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب راسخ تر خواهد شد و محکم تر از قبل در راه اعتلای کشور و پاسداری از خون شهدا رو به جلو حرکت خواهند کرد و دست استکبار، مزدوران مزور و خائن داخلی و فریب خوردگانی که قصد دست اندازی به ارزشهای انقلاب دارند را قطع نموده، بر آرمانهای خویش استوار خواهد ماند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن تعرض به حرم امن حضرت شاه چراغ (ع) و بی‌حرمتی عوامل استکبار و فریب‌خوردگان داخلی به ارزشهای اسلام و انقلاب، مراتب تسلیت خود را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت، خانواده‌های داغدار و عموم ملت رشید ایران اسلامی اعلام می‌دارم.

مرتضی قدوسی
شهردار برازجان

برای دیدین لحظه دستگیری تروریست مسلح حرم به نوشته زیر مراجعه کنید

https://www.aparat.com/v/FSVoJ

لینک کمکی جهت دانلود و دیدن فیلم در نوشته زیر

https://uupload.ir/view/inshot_۲۰۲۲۱۰۲۹_۱۱۳۰۱۶۲۹۶_ax0o.mp4/

دانلود فایل با لینک مستقیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.