×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان آغاز هفته فراجا

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام،فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در پیامی آغاز هفته فراجا را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام خامنه ای (مدظله العالی):

((نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است.))

سیزدهم مهر ماه به عنوان روز نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات پلیس و مدافعان امنیت و حافظان جان و مال و ناموس مردم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات فراموش ناشدنی شهدای گرانقدر و ادای احترام به مقام شامخ این ستارگان درخشان، هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را به فرماندهی و کارکنان این مجموعه خدوم در شهرستان شهید پرور دشتستان که با اخلاص و مجاهدت در راه تامین نظم و امنیت جامعه تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات ارزشمند و ماندگار این عزیزان در تمامی عرصه ها صمیمانه قدردانی می نمایم.

مردم شریف و فهیم دشتستان با بی اعتنایی به تبلیغات گمراه کننده و گسترده بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، فریب حربه ها و تحریکات دشمنان قسم خورده ایران قدرتمند و قوی را نمی خورند و امیدوارتر از همیشه نیروی انتظامی و بسیج را پناهگاه و مامن خود می دانند و در دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی همچنان متحد وثابت قدم ایستاده اند.

دوام توفیق و عاقبت بخیری ملت قهرمان ایران اسلامی به ویژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج همیشه در صحنه که در راه تامین امنیت کشور صادقانه تلاش می نمایند را از درگاه خداوند سبحان مسئلت و امیدوارم که در ادامه این مسیر سعادت آفرین همواره پیروز و سر بلند باشند. ان شاءالله

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.