×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد:کلنگ زنی همزمان ۴ پروژه ی عمرانی شهرداری برازجان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ روز چهارشنبه ششم مهرماه و در واپسین روز هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار دشتستان، شهردار برازجان، معاونین عمرانی فرمانداری و شهرداری و جمعی از مدیران شهری آئین کلنگ زنی شماری از پروژه های عمرانی شهر برازجان انجام شد.

بهسازی پارک شهید کشتکار شامل اجرای فضای سبز جدید، کفسازی، لبه گذاری، اجرای آبنما و جوی آب، فضای بازی کودکان و روشنایی به مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع یکی از پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان است که آئین افتتاح آن با حضور دکتر بنافی فرماندار دشتستان، مرتضی قدوسی شهر برازجان، حسین بی‌باک معاون عمرانی فرماندار و امرالله عباسی معاون عمرانی شهردار برازجان به انجام رسید.

پیاده‌روسازی قسمت شمال بلوار غدیر شامل خاکریزی و نصب کفپوش بتنی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع یکی دیگر از پروژه‌هایی است که با حضور مسئولین شهر و شهرستان انجام گرفت.

همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی دیوار حفاظتی از میدان شهیدان حسینی مقدم تا خیابان شهید جوان شامل اجرای دیوار سنگ و سیمان به طول ۴۰۰ متر طول بر زمین زده شد.

دیگر پروژه‌ی مهم عمرانی که در آئین‌های روز چهارشنبه ششم مهرماه در دستور کار قرار گرفت اجرای پیاده رو ضلع جنوبی خیابان شهید اسدی است. این پروژه شامل زیرسازی و اجرای کفپوش بتنی، مناسب سازی جهت عبور نابینایان و معلولین به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع است که کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمین زده شد.

در این آئین‌ها که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور شماری از ایثارگران دوران دفاع مقدس شاغل در مجموعه‌ی شهرداری برازجان برگزار شد مراسم کلنگ‌زنی یا افتتاح پروژه‌ها با دستان این عزیزان انجام گرفت.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.