×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز مقدمات استقبال از فصل مدرسه/شهرداری برازجان در حال خط‌کشی بلوکهای عابر پیاده مقابل مدارس

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : روزهای پایانی شهریورماه برای ما ایرانی‌ها با یک موضوع شیرین عجین شده است؛ انجام مقدمات بازگشایی مدارس و حضور بی‌دغدغه‌ی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و تلاش برای توسعه‌ی فردی و آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی…..

در این روزها معمولا خانواده‌ها در تلاش برای تامین مایحتاج فرزندان دانش‌آموز خود اعم از کتاب، البسه، سرویس مناسب و… هستند اما دوشادوش خانواده‌ها، خدمتگزاران مردم در برخی نهادها و ادارات نیز تلاشها برای استقبال از ماه مهر را آغاز می‌کنند. از جمله این نهادها می‌توان به مجموعه‌ی شهرداری اشاره کرد که هرساله در روزهای پایانی شهریورماه، آماده‌سازی بسترهای حضور امن دانش‌آموزان در مدارس را در دستور کار قرار می‌دهد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان در روزهای اخیر نیروهای اجرایی و خدماتی شهرداری در قالب اکیپ‌های مختلف در حال تلاش برای خط‌کشی بلوکهای عابر پیاده جلوی مدارس شهر برازجان هستند تا دانش‌آموزان و خانواده‌ها در شرایطی ایمن امکان تردد به مدرسه را داشته باشند.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید ….

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.