×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مناقصه‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان:احداث دیواره‌ی حفاظتی رودخانه‌ی فصلی کمال آباد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ گزارش شماره (۹) مناقصه‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان:احداث دیواره‌ی حفاظتی رودخانه‌ی فصلی کمال آباد‌ بدین شرح اعلام شد 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رودخانه‌های فصلی اگرچه یک موهبت طبیعی برای کاهش مخاطرات ناشی از نزولات به‌خصوص در فصل پر بارش به شمار می‌رود اما عدم رسیدگی و توجه به آن می‌تواند زمینه‌ساز حوادث تلخ و ناگواری شود.

طغیان این رودخانه‌ها در سالهای گذشته در مواردی منجر به حوادث تلخ و آسیب‌های جانی و مالی فراوان به شهروندان برازجانی گردیده و در بارشهای مردادماه ۱۴۰۱ نیز سبب آبگرفتگی برخی معابر و مناطق مسکونی گردید….

احداث کانالهای بتنی استاندارد در مسیر دره‌ها، ساخت دیواره‌های حفاظتی مستحکم و لایروبی به‌موقع از مهمترین اقدامات جهت کاهش این خطرات به شمار می‌رود…

در همین راستا و در ادامه‌ی واگذاری پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان پروژه‌ی احداث کانال مسیر رودخانه‌ی فصلی موسوم به کمال آباد به مناقصه رفت و با مشخص شدن پیمانکار واجد شرایط عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان این پروژه که در هفته‌ی دولت امسال کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمین زده شد در حدفاصل آرامستان تا بلوار آزادی اجرا خواهد شد و طول آن ۵۰۰ متر خواهد بود.
بر اساس این گزارش کانال مذکور که از نوع کانال بتنی است با اعتبار چهل و پنج میلیارد ریال اجرا خواهد گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.