×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
در جریان نظارت ستادی از استان بوشهر؛بازدید رئیس مجلس و مجمع نمایندگان استان از سد دالکی

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ دکتر قالیباف به بوشهر آمد،دکتر قالیباف در ادامه برنامه‌های نظارت ستادی خود از استان بوشهر، به همراه مجمع نمایندگان استان از سد دالکی این منطقه بازدید کرد…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریورماه) در جریان نظارت ستادی خود به شهرستان دشستان رفت و از سد دالکی بازدید و در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

گفتنی است سد مخزنی دالکی با حجم مخزن ۲۷۰ میلیون مترمکعب و شبکه های آبیاری دالکی و کلل با زیر پوشش قرار دادن ۹ هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی نخیلات در شهرستان دشستان، از پروژه های حائز اهمیت وزارت نیرو در استان بوشهر به شمار می‌رود.

این سد بزرگترین طرح توسعه منابع آب استان بوشهر بوده و آب مورد نیاز ۲ میلیون اصله از نخیلات دالکی، دهقاید، وحدتیه و سعدآباد دشتستان و بخشی از حقابه تالاب حله را تامین خواهد کرد و برای تکمیل آن به حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.