×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان: محله‌های شهر تابلودار می‌شوند

زنده‌سازی هویت تاریخی محله‌های شهر…

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : شهردار برازجان خبر داد: محله‌های شهر تابلودار می‌شوند….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ محله، بخشی از هویت اجتماعی جمعیت شهری و یکی از نمادهای همگرایی شهروندان است که می‌تواند نقش موثری در رشد و توسعه‌ی فردی و اجتماعی جامعه‌ی شهروندی ایفا نماید. شهر برازجان نیز همچون دیگر شهرها از دیرباز چنین تقسیم‌بندی را در خود داشته که در گذر زمان و بازتعریف تقسیم‌بندی‌های شهری از رسمیت افتاده است….

مرتضی قدوسی شهردار برازجان که طی روزهای اخیر با همراهی معاون اجرایی و دیگر همکاران خود سرکشی روزانه از مناطق و محله‌های مختلف شهری و بررسی مشکلات محله‌ها را در دستور کار قرار داده از طرح رسمیت بخشیدن به این تقسیم‌بندی‌ سنتی در شهر برازجان خبر می‌دهد…..

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان در این طرح برای محله‌های مختلف شهر برازجان تابلوی نامگذاری طراحی و نصب خواهد شد تا این جلوه‌ی تاریخی از هویت اجتماعی مناطق مختلف شهر با نام قدیمی هر محله دوباره زنده و زمینه‌ساز برنامه‌ریزی محله‌محور، مشارکت بیشتر ساکنین هر محله در برنامه‌های مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رشد و توسعه‌ی مناطق مختلف شهر باشد.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.