×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار  در سالن اجتماعات شهرداری به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان برگزار شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ تجلیل از خبرنگاران به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان با حضور خبرنگاران، شهردار برازجان و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

 مرتضی قدوسی شهردار برازجان در این نشست افزود : تقدس خبرنگاری در حقیقت در تعبیر آیه شریفه سوره

“قلم” تفسیر می شود. ما امروز بنا نداریم نشست خبری برگزار کنیم، صرفاً برای اینکه اعلام کنیم، ارزش کار خبرنگاری بسیار بالاست و از شما بابت تلاش های تان در این حرفه تقدیر بعمل آوریم.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان ضمن تبریک روز خبرنگار بیان نمود : این نشست کاملا متعلق به شماست و آنقدر اهمیت و جایگاه شما بالاست که این جسارت را به هیچکدام از خبرنگاران نمی کنیم که در این جلسه گزارش عملکرد دهیم.

مهدی بهبهانی افزود؛ در اکثر مواقع کار شما بسیار سخت می شود اما شما در هر شرایطی هستید و گاهی جلوتر از ما، در برنامه ها حضور دارید و این تعهد، ایثار و از خودگذشتگی شما را نشان می دهد. تا به امروز خبرنگاران را غیر از مجموعه خودمان ندیده ایم و به هیچ کدام دیدگاه سیاسی خاصی نداشتیم. مشکلات بسیار است و ما باید کنار شما باشیم و باید کمک کنیم که اختلافی پیش نیاید؛ وظیفه ما حمایت از شماست و کارمان در برابر شما بسیار سخت است. همچنین جا دارد از پیر مطبوعات جناب آقای علی پیرمرادی یاد کنیم که بسیار فعال و پای کار بودند؛ ان شاءالله روحشان در آرامش باشد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: در این نشست آقایان حاج محراب بنافی و جمهوریان جانباز و آزاده که در این محفل حضور داشتند ، برای افراد این محفل خاطراتی از زمان اسارت خود ابراز داشتند .عکاس سید محمد مهدی امیری

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام  اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.