×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در محکومیت تحرکات ضدانقلابی اخیر میر حسین موسوی

به گزارش سایت \ایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین انقلابات قرن که جغرافیای سیاسی جهان معاصر را دچار تحولات بنیادی کرد هیج وقت از نگاه جهان سلطه به دور نبوده است.

نقشه‌ی استکبار و در رأس آن آمریکا براندازی این نظام و استقرار نظامی وابسته، جیره خوار و مزدور است. در این میان عوامل داخلی نظام سلطه همواره کوشیده اند تا جاده صاف کن اهداف شوم آن ها باشند‌. بدون تردید فتنه ۸۸ سندی کامل برای وابستگی و مزدوری قشر لیبرال و خودفروخته و همراهی با استکبار جهانی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بوده است. نقش میرحسین موسوی به عنوان عامل مزدور آمریکا در این زمینه بیانگر این است که دشمن همواره از پروژه ی نفوذ برای دست یابی به اهداف شومش استفاده می کند.

اهانت اخیر میرحسین موسوی به مدافعان حرم از جمله سردار همدانی که مرد میدان تمامی عرصه های دفاع از نظام اسلامی و میراث گران قدر خمینی بزرگ بوده نشان دهنده اوج رذالت و وادادگی این عنصر فتنه گر است. این اقدام رذیلانه موسوی در جسارت به محضر قهرمانان راستین ملت و مدافعان حرم اهل بیت را نمی توان یک اشتباه محاسباتی معنا کرد. این اقدام در حقیقت تداوم همان فتنه براندازانه سال ۸۸ بود که با حضور پرشور مردم انقلابی خنثی شد. میرحسین که در پستوی ذهن بیمار و علیل خود همچنان به دنبال انقلاب رنگی و نوکری جهان سلطه است این بار با جسارت به محضر شهیدان و مدافعان حرم بیش از پیش سرسپردگی و خوش خدمتی خود را به ِآمریکا و ایادی غربی اش نشان داد.

حق این بود این فرصت ۱۳ ساله ای که نظام جمهوری اسلامی به موسوی داده بود و از نگاه رأفت دادگاهی برای او تشکیل نداد تا او را به سزای اعمالش برساند با خود خلوت می کرد و بابت این همه هزینه های جانی و مالی و حیثیتی که در فتنه ۸۸ برای نظام و انقلاب و مردم ایجاد می کرد در مواضع خود تجدید نظر کند و از محضر مردم بابت همه ی خیانت های خود عذرخواهی کند.؛ اما شواهد امر نشان داد که میرحسین نه تنها متنبه نشده، بلکه بر میزان سرسپردگی و خوش خدمتی خود به بیگانگان افزوده است. بدون تردید مواضع ساختارشکنانه و ضدانقلابی موسوی چه در فتنه ۸۸ و چه سال های بعد و چه الان که به پاک ترین انسان ها؛ یعنی مدافعان حرم جسارت کرده جز ننگ ابدی و افزایش تنفر عمومی هیچ دستاوردی برای او نداشته است‌. او به خیال خام خود تصور می کرد با زیر سؤال بردن نقش راهبردی جمهوری اسلامی در مقاومت منطقه و جسارت به محضر مدافعان حرم می تواند برای خویش جایگاهی در میان مردم تصور کند و بار دیگر منشأ فتنه ای دیگر شود‌. این در حالی است که جز اربابان رسانه ای او و سران کشورهای سلطه گر کسی از این موضع خائنانه حمایت نکرد.

امروز میرحسین ها بدانند اقتدار نظام جمهوری اسلامی و امنیت مثال زدنی کشور محصول تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و جانفشانی فرزندان ایران زمین در محور مقاومت است. بدون تردید اگر نبود هوشمندی رهبری و ایثارگری بزرگانی همچون سرداران شهید سلیمانی و همدانی و سایر مجاهدان این میدان خون و آتش، امروز موسوی و حامیان تفکر پوسیده ی او بردگانی ذلیل در دست داعش بودند.

ملت مسلمان ایران با هوشیاری و رصد تمامی تحرکات دشمن همچون همیشه نگاهش به اشاره های انگشتان رهبری است که با بصیرت مثال زدنی ایران را در سخت ترین بحران ها به سوی ساحل آرامش هدایت می کند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تحرکات اخیر موسوی را که با استقبال گسترده ضدانقلاب و دشمنان ملت ایران در داخل و خارج روبرو شده محکوم می کند و آمادگی خود را برای حضور در همه ی عرصه های مقاومت و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی اعلان می دارد. بدیهی است محاکمه ی علنی میرحسین موسوی به گونه ای که ماهیت پشت پرده ی او بیش از پیش برای مردم روشن شود، خواستی منطقی و به حق است که امیدوارم در این زمینه دستگاه قضا به وظایف خود بدون هیچ گونه مسامحه ای جامه ی عمل بپوشاند.

والسلام

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.