×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حادثه واژگونی مینی بوس در دشتستان ۱۵ مصدوم و دو فوتی برجای گذاشت

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رئیس اورژانس ۱۱۵ و وفوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از واژگونی مینی بوس در محور تنگ ارم- پشت پر که منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن ۱۵ نفر شد خبر داد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ حمیدرضا شبانکاره فرد در گفت و گویی با مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دشتستان افزود: این حادثه در ساعت ۱۵:۳۹ دقیقه؛ مورخه ۱۴۰۱/۵/۲۲به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دشتستان اعلام شد و با توجه به تعداد بالای مصدومین، ۶ دستگاه آمبولانس از مراکز و پایگاه های اورژانس ۱۱۵ تنگ ارم و بوشکان و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گفت: متاسفانه به علت شدت جراحات دو نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند و تعدادی از مصدومین که وضعیت بهتری داشته اند، به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم منتقل و توسط پزشکان و کادر خدمات جامع سلامت تنگ ارم خدمات درمانی اولیه را دریافت نمودند .

وی همچنین تصریح کرد: تمامی مصدومین این حادثه برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان منتقل شدند .

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خاطرنشان کرد : اطلاعات تکمیلی در مورد وضعیت مصدومین در ساعات آتی با تثبیت وضعیت مصدومین اطلاع رسانی خواهد شد.

حمیدرضا شبانکاره از پرسنل اورژانس ۱۱۵ تنگ ارم ؛بوشکان دالکی و قلعه سفید و همچنین پرسنل مراکز خدمات جامع وتنگ ارم و هلال احمر که تلاش زیادی در این حادثه داشتند، تشکر و قدردانی نمود.


روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان
اورژانس ۱۱۵ دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.