×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قرار گاه شهید ابراهیم هادی استان بوشهر/ پخت اَش رشته هر هفته قرار عاشقی

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام برگزاری مراسم قرار عاشقی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی استان بوشهر تقسیم آش رشته بین عزادران زائران و خانواده های شهدا حاضر در گلزار شهدا برازجان انجام پذیرد و قرار است این مراسم به صورت هفتگی در همین مکان مقدس هر پنج شنبه شب تا اطلاع ثانوی ادامه داشته باشد ….

بنا بر این گزارش به اطلاع رسانده می شود ؛

قابل توجه همه عزیزان این برنامه معنوی قرار عاشقی عمومی هست…..

و هدف از این برنامه اینکه مردم رو با شهدا مانوس کنیم و زمینه رفاقت با شهدا رو بهتر ایجاد کنیم در بین نسل دهه ۸۰ و نودی ها با توجه به حملات که دشمن در بعد ارزش‌های دینی و انقلابی ما داره انجام میده….

و این خودش یک حرکت به سمت ارزش‌های انقلاب می باشد….

و لذا هم خانواده های معظم شهدا و هم دیگر عزیزان میتونند به نیابت امواتشان کمک های خودشون رو به این مجموعه (قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی)برسونند که بتونیم به نیت این عزیران طبخ آش رو هر هفته روزای پنچ شنبه شب به نام یک شهید و اموات در گلزار شهدای شهرمان داشته باشیم……

و از همه شما عزیزان تقاضا میکنم که مارو در این برنامه (قرار عاشقی) یاری کنید که هم شهدا بهرمند میشن از این برنامه و هم اموات خودتان و هم نسل ما از جهت شناخت فرزندانمان از شهدا و این خودش یعنی…..

که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست….

حال عزیزانی که میخان پنج شنبه بعدی به نیابت از شهیدشون و یا امواتشان طبخ آش نذری داشته باشن و قرارگاه این کار معنوی رو از طرف شما انجام بدن یا دوست دارند خودشان در این برنامه سعمی داشته باشند با این شماره ها جهت هماهنگی تماس برقرار نمایند.

۰۹۹۰۶۵۸۸۷۲۲
۰۹۹۳۱۲۸۷۷۱۹ 

عکاسان فاطمه مشتاقی – سید محمد مهدی امیری و فیلم برداران  سید محمد مهدی امیری و خانم مریم بازیار مدیرت واحد خواهران گروه و اشپز فعال جهادی قرارگاه 

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام هر اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید .

فیلم این مراسم در انتهای این گزارش می توانید ببیند

تماشا و دانلود فیلم در نوشته زیر

https://www.aparat.com/v/3KzcP

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.