×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بخشدارمرکزی دشتستان درتجلیل ازاصحاب رسانه ؛ حضرت زینب (س) تنها پیام رسان و زبان گویای واقعه کربلا بود

هادی عدالت بخشدارمرکزی، به مناسبت ۱۷ مردادماه سالروز بزرگداشت روز خبرنگاروشهادت شهید محمود صارمی  درنشست بااصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت عاشورای حسینی گفت: جایگاه خبرنگاران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بخشدارمرکزی بااشاره به فعالیت هایش در صدا و سیما در بخش واحد تفسیر خبردر سال های ١٣٨٨ و ١٣٨٧ افزود: آن موقع فضای مجازی به این گستردگی نبود که بتوان فعالیت کرد، اما امروزه شاهد تلاش خبرنگارانی هستیم که درواقع بازوی مسئولین وزبان گویای مردم هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغلی دشواراست تصریح کرد: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد، زحمتکش، با فهم، کوشا و صادق که علیرغم همه مشکلات، نبود حمایت کامل همچنان با همتی بلند در صحنه ایستاده‌اند و به جامعه خدمت می‌کنند،تشکر می نمایم واز شما بخاطر کار جهادی که انجام می دهید تشکرمی کنم.

بخشدار مرکزی دشتستان تقارن روز خبرنگاررا باعاشورای حسینی یادآورپیام آوردشت کربلا حضرت زینب کبری (س) و نقش مهم خبرنگاران دانست وبیان نمود:حضرت زینب (س) در واقع در به تصویر کشیدن واقعه عاشورا و تداوم و روش امام حسین(ع) نقش بسزایی را ایفا نمود.

وی به نقش ارزشمند حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا اشاره و خاطر نشان کرد: حضرت زینب (س) تنها پیام رسان و زبان گویای واقعه کربلا بود و کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

هادی عدالت بخشدارمرکزی درپایان گفت: امیدوارم شما خبرنگاران باقلم خود رسالت زینبی خود را در جهت ادای حق و حقیقت و با شجاعت ادا کنید.

شایان ذکر است”سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی که به ‌عنوان نماینده خبرگزاری در دفتر مزارشریف افغانستان مشغول فعالیت بود با حمله گروهک تروریستی طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامید. 

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام هر اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید .

 نوشته فاطمه قاسمی و عکاس سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.