×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان آغاز شد

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان از اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در آن نهاد همزمان با ماه های محرم و صفر خبر داد ….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مراد شمس الدینی با اعلام این خبر افزود : طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی به منظور تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های تحت حمایت در ماه های محرم و صفر انجام می گیرد…….

ایشان یادآور شد : جذب حامی طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر برنامه هایی است که در ایام عزاداری آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بصورت ویژه دنبال می شود .

وی اظهار داشت : پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی و گروه های جهادی انجام خواهد گرفت که در این راستا غذای گرم و بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می گردد ….

شمس الدینی در پایان گفت : نیکوکاران برازجانی می توانند با شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۰۷۷۱* از طریق تلفن همراه و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۲۹۲ نزد بانک ملی در این امر خداپسندانه مشارکت و کمک های نقدی خود را واریز نمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.