×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری ضارب ماموران محیط زیست در دیر

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور متواری عامل مجروحیت ماموران محیط زیست شهرستان دیر خبر داد.
به گزارش سایت  پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سهام صالحی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در تاریخ ۱۷ تیرماه سال جاری فردی شرور دو نفر محیط بان را در بخش بردخون با سلاح گرم مجروح کرده و متواری می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: محیط بانان مجروح سریعا جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل و در همین راستا ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان دیر، شناسایی و دستگیری متهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه متهم فردی شرور و حرفه ای بوده و در چندین نوبت محل اختفای خود را تغییر می داد، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم محل های اختفای فرد شرور در شهرهای دشتی، برازجان و بوشهر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم به علت سوابق متعدد سرقت مسلحانه، تمرد و تیراندازی به ماموران انتظامی، ایراد ضرب و جرح عمدی، اخلال درنظم عمومی و قدرت نمایی با اسلحه و مشارکت در نزاع دسته جمعی در مرجع قضائی به ۲۸ سال و ۴ماه حبس قطعی محکوم شده بود.

تصویر دو مامور مجروح شده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.