×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طعام عید غدیر خم در بوشهر به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی بوشهر در استان توزیع شد + تصاویر و فیلم اختصاصی

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام طعام عید غدیر خم در بوشهر به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی بوشهر  به مدیریت سید سعید هاشمی نژاد در بعد از نماز ظهر و عصر روز ۲۷ تیر سال جاری و با همانگی ، با ستاد مرکزی این قرار گاه در استان بوشهر طعام غدیر در بوشهر توزیع شد….

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : بنا به این گزارش پخت هفتصد و پنجاه طعام گروه جهادی شهید ابراهیم هادی به مناسبت عید غدیر غم در برازجان انجام شد و با وسیله نقلیه به بوشهر فرستاده شد و در خیابان شهید چمران در موکب جهادی شهید ابراهیم هادی در بوشهر بعد از نماز ظهر و عصر توزیع شد ….

یادآور شویم که از باقیمانده این طعام که ۲۰۰ عدد شد ، تعداد ۱۰۰ عدد آن در جشن عید غدیر مسجد تاریخی قلعه برازجان بین نیازمندان این محل توزیع شد و تعداد ۱۰۰ غذای باقیمانده طعام روز خجسته عید غم هم بین نیازمندان محلات مختلف شهر برازجان توزیع شد….

در پایان مراسم اعضای این گروه که از برازجان برای خادمی به مردم بوشهر در موکب جهادی شهید ابراهیم هادی استان بوشهر حضور داشتند ، استراحت کوتاهی در کنار دریای بوشهر انجام دادند و بعد از استراحت به دیار خود برازجان بازکشتند . عوامل تصویر برداری و فیلم برداری سید محمد مهدی امیری ، محمدرضا سهیم نژاد و مریم بازیار 

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

فیلم این مراسم در انتهای گزارش ببیند 

فیلم این مراسم در زیر این نوشته ببیند 

 

برای دانلود و اشتراک این فیلم از نوشته زیر این فیلم استفاده کنید 

https://www.aparat.com/v/VFRLb

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.